سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
نگاهی به کتابفروشی آمازون در شهر واشنگتن

یکی از مشخصات این فروشگاه پنجره‌ها و به خصوص شیشه‌های خاص آن است که امکاناتی برای معرفی کتاب از پشت پنجره به مشتری های کتاب فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال ریدرز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب تقریباً بزرگترین مرجع کتاب‌فروشی آنلاین در جهان است ولی این شرکت چند سالی است که به تاسیس فروشگاه‌های کتاب در دنیای واقعی رو آورده است.

فروشگاه شهر واشنگتن آمازون یکی از اولین نوع از این فروشگاه‌ها است که دارای امکانات خاصی برای مشتری‌های خود است.

یکی از مشخصات این فروشگاه پنجره ها و به خصوص شیشه‌های خاص آن است که امکاناتی برای معرفی کتاب از پشت پنجره به مشتری‌های کتاب فراهم کرده است. کاربردی که دلش نمی‌خواهد وارد کتاب فروشی شود از همان پشت پنجره می‌تواند به طور مختصر اطلاعاتی از کتاب‌ها دریافت کند.

در فروشگاه شهر واشنگتن آمازون هرچند فضای خود کتاب فروشی کوچک است ولی به نوعی فضای بیرون فروشگاه نیز استفاده شده است. پنجره‌ها نوعی ویترین و مانیتور اطلاعات کتاب محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند از همان بیرون اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

آمازون می‌گوید سیاست این فروشگاه در دنیای واقعی بر اساس فضای لوکس و بزرگ نیست بلکه نوع اطلاعات و دسترسی ساده مشتری‌ها به این اطلاعات است که موفقیت را در بازار رقابت با فروشگاه‌های دیگر تعیین می‌کند.




 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها