چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کتاب در ایتالیا کالای ضروری است/بهترین کتابفروشی‌های ایتالیا به روایت تصاویر

کتابفروشی‌های زیر به نظر مجله ایتالی مگزین که یکی از مجلات مشهور کشور ایتالیا است بهترین کتابفروشی‌های این کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایتالی مگزین، در بین کشورهای اروپایی ایتالیا اولین کشوری بود که کتاب‌فروشی‌های خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل کرد ولی به خاطر علاقه شدید مردم این کشور به مطالعه کتاب اولین کشوری بود که در قاره سبز اعلام کرده قصد دارد فعالیت کتابفروشی‌های خود را به وضعیت عادی بازگرداند.

دولت ایتالیا مطالعه کتاب را در بین کالاهای ضروری دیگر اعلام کرده است و از هم اکنون به تدریج در حال بازگشایی کتابفروشی‌های خود است.

آنچه امروز در ایتالیا بیش از همه به چشم می‌خورد، توسعه کتابفروشی‌های مدرن با معماری زیبا و جذاب و همچنین کتابفروشی‌های زنجیره‌ای و بزرگ است. ولی در میان بهترین کتابفروش های این کشور ویژگی مدرنیته چندان قابل توجه نیست و بیشتر این کتاب فروشی‌ها به خاطر ویژگی‌های خاص سنتی خود مشهور شده اند.

به این بهانه گزارشی از بهترین کتابفروشی‌های ایتالیا به نقل از مجله ایتالی مگزین که یکی از مجلات مشهور کشور ایتالیا است، تهیه شده است. از جمله این کتاب فروشی‌ها فروشگاهی در شهر ونیز است که از قایق های متعددی برای نگهداری و حفظ کتاب ها از سیل‌های احتمالی است.
 

LIBRERIA ACQUA ALTA, Venice
 

TODO MODO, Florence
 

ARION ESPOSIZIONI, Rome

 
LIBRI ANTICHE E RARI FRANCESCO E CLAUDIA, Arezzo
 

LIBRERIA BACBUC, Rome

 
LIBRERIE FELTRINELLI milano

 
BLACK SPRING, Florence

 
LIBRERIA DEL VIAGGIATORE, Rome

 
LIBRERIA EDITRICE CHIARI, Florence
 

LIBRERIA DEL CORSO, Palermo
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها