جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کوک اند بوک / وقتی غذا می‌خورید کتاب یادتان باشد !

کتاب فروشی- رستوران‌های شهر بروکسل از معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی پایتخت بلژیک هستند که شاید معروف‌ترین آن کتابفروشی «کوک اندبوک» باشد.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از اسمارکس داسپورت،(smarksthespots) خط جدایی فرهنگی ژرمن‌‌ها و رومی‌ زبانان از میانه‌‌های کشور بلژیک می‌گذرد ولی شاید به گونه‌ای تلاقی فرهنگ‌های بین کشورهای اروپایی باشد.

بلژیک در قرون گذشته همیشه محل جنگ‌‌های بسیاری بین قدرت‌‌های اروپایی بود و به همین دلیل با عنوان «میدان جنگ اروپا» لقب گذاری شده بود ولی نباید از این مسئله غفلت کرد که این کشور همیشه کانون بازرگانی و فرهنگی پر رونقی به شمار می‌رفته است و در سال‌های اخیر به خاطر قرار گرفتن در مرکز اتحادیه اروپا اقدام به تاسیس زیباترین مراکز فرهنگی کرده است.

کتاب فروشی- رستوران‌های شهر بروکسل از معروف‌ترین جاذبه های توریستی پایتخت بلژیک هستند که شاید معروف‌ترین آن کتاب فروشی «کوک اندبوک» باشد که یک علاقمند به کتاب علاوه بر اینکه می‌تواند کتاب‌های مورد علاقه خود را در همه زبان‌ها پیدا کند بلکه می تواند غذایی متنوع از فرهنگ‌های مختلف دریافت کند.

این محل در نگاه اول شاید نوعی رستوران باشد که با کتاب تزئین شده است ولی باید بدانید که در این کتابفروشی که در لیست زیباترین کتاب فروشی‌های دنیا قرار دارد کتابهای بسیاری در حوزه های مختلف عرضه می‌شود و حتی می توان تخصصی‌ترین کتاب‌ها را در آن جستجو کرد.








 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها