پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
«آتش در همه جا» پس از 53 هفته به فهرست پرفروش‌ها بازگشت

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. جنین کامینز ، نویسنده شناخته‌شده آمریکایی با کتاب «غبار آمریکایی» در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و خوانندگان آمریکایی پس از 53 هفته بار دیگر به سراغ کتاب «آتش در همه جا» رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
«غبار آمریکایی» نوشته جنین کامینز برای چهارمین هفته پیاپی موفق شد در جایگاه نخست قرار بگیرد. در یکی از جذاب‌ترین داستان‌های این فصل لیدیا، شخصیت اصلی کتاب زندگی عادی دارد، مدیر یک کتابفروشی در مکزیک است، با یک خبرنگار ازدواج کرده و فرزند پسری دارد. یک روز مردی وارد کتابفروشی می‌شود و چند کتاب می‌خرد. موضوعی ساده که عواقب فاجعه‌باری به همراه دارد. مرد در واقع مدیر یک گروه تولید و فروش مواد مخدر است و لیدیا تصمیم می‌گیرد کتابی درباره او بنویسد اما اتفاقات بدی که در نتیجه این تصمیم رخ می‌دهد لیدیا و پسرش را رهسپار ایالات متحده می‌کند. «غبار آمریکایی» در فهرست آثار برتر ماه ژانویه به انتخاب مجله تایم قرار داشت و همچنین درصدر پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 75 هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به حساب می‌آید. این هفته کتاب خانم اُونز در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«طلایی در مرگ» نوشته جی. دی. راب در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گفت اما این هفته پس از اُونز و در رده سوم قرار دارد. پنجاهمین قسمت از مجموعه «مرگ» نوشته دی. جی. راب درباره ایو دالاس است که بسته‌های ویروس آلوده دریافت می‌کند که برای همه خطرناک است. ایو در تلاش است فرستنده این بسته‌ها را پیدا کند و داستان جنایی راب درباره این تعقیب و گریز هیجان‌انگیز است.
 
«آتش در همه جا» نوشته سلست نگ در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز این هفته قرار دارد. کتابی که 53 هفته پیش منتشر شد و در میان پرفروش‌ها ها هم قرار گرفته بود اما به نظر می‌رسد اکران اقتباس سینمایی این اثر در هفته گذشته با بازی ریس ویتراسپون موجب استقبال دوباره خوانندگان از این کتاب شد. سلست نگ، نویسنده آمریکایی- چینی در کتاب دوم خود به موضوع خانواده، اتفاقات زندگی نوجوانان، احساسات مادرانه، و روابط انسانی می‌پردازد.
 
 
«بیمار ساکت» نوشته آلکس میشائیلایدز در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست قرار بگیرد اما حالا و پس 22 هفته بار دیگر به میان پرفروش‌ها بازگشت و در رده پنجم قرار دارد. تیو فایبر نگاهی به ماجراهای نقاشی مشهور دارد که پس از شلیک کردن به همسرش سکوت می‌کند و دیگر صحبت نمی‌کند.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/combined-print-and-e-book-fiction/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها