جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کتاب خاطرات کوبی برایانت در رتبه نخست پرفروش‌های آمازون

وبسایت آمازون به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته کتاب خاطرات کوبی برایانت تحت عنوان «حافطه مار آفریقایی: چطور بازی می‌کنم» نوشته کوبی برایانت، بسکتبالیستی که هفته گذشته در سقوط هلیکوپتر شخصی‌اش از دنیا رفت در صدر پرفروش‌های آمازون در بخش آثار غیرداستانی و «غبار آمریکایی» نوشته جنین کامینز در رتبه نخست پرفروش‌های داستانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آمازون، این وبسایت هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار چاپی در بخش داستان این هفته خواهیم داشت.
 
«غبار آمریکایی» نوشته جنین کامینز در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست پرفروش‌های آمازون قرار بگیرد و دلیا اُونز را بعد از مدت‌ها از رتبه اول به پایین بکشاند. در یکی از جذاب‌ترین داستان‌های این فصل لیدیا، شخصیت اصلی کتاب زندگی عادی دارد، مدیر یک کتابفروشی در مکزیک است، با یک خبرنگار ازدواج کرده و فرزند پسری دارد. یک روز مردی وارد کتابفروشی می‌شود و چند کتاب می‌خرد. موضوعی ساده که عواقب فاجعه‌باری به همراه دارد. مرد در واقع مدیر یک گروه تولید و فروش مواد مخدر است و لیدیا تصمیم می‌گیرد کتابی درباره او بنویسد اما اتفاقات بدی که در نتیجه این تصمیم رخ می‌دهد لیدیا و پسرش را رهسپار ایالات متحده می‌کند. «غبار آمریکایی» در فهرست آثار برتر ماه ژانویه به انتخاب مجله تایم هم قرار داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز در رتبه دوم پرفروش‌های آمازون در بخش آثار چاپی و همچنین داستان و چاپی و الترونیک به صورت مشترک قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«آخرین آرزو: معرفی ساحره» نوشته آندرزی ساپکوسکی در رتبه سوم پرفروش‌های آمازون قرار دارد. اولین کتاب از دو مجموعه داستان کوتاه توسط نویسنده لهستانی که حماسه ساحره‌ای را روایت می‌کند. کتاب اولین بار در سال 1993 به زبان لهستانی منتشر شد و منتقدین آن را یکی از بهترین آثار فانتزی دنیا خواندند. انتشارات جنگل نسخه انگلیسی این کتاب را به بازار عرضه کرده است.
 
«بیمار ساکت» نوشته آلکس میشائیلایدز در رتبه چهارم پرفروش‌های آمازون قرار دارد. «بیمار ساکت» حدوداً یک سال پیش منتشر شد و از آن زمان تاکنون در میان فهرست پپفروش‌های مجلات مختلف قرار گرفته است. تیو فایبر نگاهی به ماجراهای نقاشی مشهور دارد که پس از شلیک کردن به همسرش سکوت می‌کند و دیگر صحبت نمی‌کند.
 
«بخشنده ستارگان» نوشته جوجو مویز در جایگاه پنجم پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است. داستان پنج زن در «بخشنده ستارگان» روایت می‌شود که به اندازه لو کلارک، شخصیت معروف «من پیش از تو» دوست‌داشتنی هستند. ناشر نویسنده انگلیسی هم پیش از این گفته بود: «مویز برای نوشتن داستان «بخشنده ستارگان» به دنیا آمده است. داستانی که به ما الهام می‌بخشد، متحدمان می‌کند، و قدرت ادبیات را به رخ‌مان می‌کشد.» خود مویز درباره رمان جدیدش گفت: «صادقانه بگویم که تاکنون نوشتن هیچ کتابی را تا این اندازه دوست نداشته‌ام. موضوع کتاب منبع الهام خود من است و امیدوارم که مخاطبانم هم از خواندنش به اندازه من لذت ببرند»
 

برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.amazon.com/charts/mostsold/fiction

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها