چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
موفقیت «آتش خاموش» در میان پرفروش‌های آمازون

وبسایت آمازون به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. در حالی که یه هفته از سال میلادی جدید می‌گذرد جان گریشام، دلیا اونز، مایکل کانلی، آندرزی ساپکوسکی و استفن کینگ در میان پنج رتبه نخست قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آمازون، این وبسایت هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز در رتبه نخست پرفروش‌های آمازون در بخش داستان‌های چاپی و همچنین داستان و چاپی و الترونیک به صورت مشترک قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«محافظین» نوشته جان گریشام در رتبه دوم پرفروش‌های آمازون جا خوش کرده است. کالن پُست، شخصیت اصلی داستان و وکیل دادگستری وکالت یک پرونده مهم را بر عهده می‌گیرد و با چند قاتل درگیر و زندگی‌اش دگرگون می‌شود.
 
«مؤسسه» نوشته استفن کینگ، استاد ژانر وحشت در رتبه سوم پرفروش‌های آمازون قرار گرفته است. کودکان با استعدادهای ویژه ربوده می‌شوند و به مؤسسه‌ای فرستاده می‌شوند که در آن کارمندان خبیث و بدذات به روش‌های ترسناکی تلاش می‌کنند استعدادهایشان را بیرون بکشند.
 
«آخرین آرزو: معرفی ساحره» نوشته آندرزی ساپکوسکی در رتبه چهارم پرفروش‌های آمازون قرار دارد. اولین کتاب از دو مجموعه داستان کوتاه توسط نویسنده لهستانی که حماسه ساحره‌ای را روایت می‌کند. کتاب اولین بار در سال 1993 به زبان لهستانی منتشر شد و منتقدین آن را یکی از بهترین آثار فانتزی دنیا خواندند.
 
«آتش شب» نوشته مایکل کانلی در در جایگاه پنجم پرفروش‌های آمازون قرار دارد. فروش آخرین کتاب کانلی طی دو ماه اخیر در سایت آمازون موفقیت‌آمیز بوده است. «آتش شب» دو ماه پیش منتشر شد و حتی در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما خیلی زود از جمع پرفروش‌های نیویورک‌تایمز کنار رفت. مایکل کانلی نویسنده آمریکایی آثار جنایی که با تریلر خود درباره شخصیت کاراگاه بوش همیشه در فهرست پرفروش‌ها قرار می‌گیرد، این بار با داستانی جدیدی از کارگاه هری بوش تحت عنوان «آتش شب» مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته است. هری بوش سروان ساده‌ای است که معلمی الهام‌بخش و حرفه‌ای به نام جان جک تامپسون داشت که به او آموخته بود که با پرونده‌های مختلف شخصی برخورد کند. حالا جان از دنیا رفته و هری کتابچه خاطرات قتل او را به ارث برده است. قتل حل‌نشده مردی جوان در کوچه‌ای که در آن فروش مواد انجام می‌شود توجه بوش را به خود جلب می‌کند.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.amazon.com/Books/b?ie=UTF8&node=549028
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها