شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
«محافظین» در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «نگهبانان»، تازه‌ترین اثر جان گریشام به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی این هفته خواهیم داشت.
 
«محافظین» نوشته جان گریشام در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. کالن پُست، شخصیت اصلی داستان و وکیل دادگستری وکالت یک پرونده مهم را بر عهده می‌گیرد و با چند قاتل درگیر و زندگی‌اش دگرگون می‌شود.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 59  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در جایگاه دوم قرار گرفت. البته اُونز 50 هفته از این 59 هفته را در رده نخست پرفروش‌ها حضور داشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«نوزدهمین کریسمس» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو در هفته نخست انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند اما حالا و پس از دو هفته در جایگاه دوم قرار دارد. البته حضور نام پترسون بر روی هر کتابی کافی است تا پرکارترین و پردرآمدترین نویسنده دنیا به فهرست پرفروش‌ها راه یابد. نوزدهمین کتاب از مجموعه کلوب قاتل زنان درباره تلاش کاراگاه لیندسی باکسر برای پیدا کردن مجرمی به نام لومان است.
 
«رقصنده آب» نوشته تانهسی کوتز موفق شد در هفته نخست انتشار در جایگاه اول پرفروش‌ها قرار بگیرد و آتوود، کینگ، و دلیا اونز را پشت سر بگذارد اما حالا و پس از چهار هفته در رده چهارم قرار دارد. البته چند هفته پیش اُپرا وینفری این کتاب را برای گروه کتابخوانی‌اش انتخاب کرد و در فروش بالای کتاب تأثیر گذاشت. اُپرا درباره «رقصنده آب» گفت: «از زمان خواندن «دلبند» تا کنون چنین حسی به یک کتاب نداشتم. ای کاش تونی موریسون زنده بود و این کتاب را می‌خواند. حتماً با خواندن این کتاب به کوتز افتخار می‌کرد.» البته کوتز خود نویسنده شناخته‌شده‌ای است و پیش از این برنده جایزه کتاب ملی هم شده است. داستان مردی با استعدادهای ویژه که در جنگی بین برده‌ها و برده‌داران گیر افتاده است.
 
«مؤسسه» نوشته استفن کینگ، استاد ژانر وحشت در هفته اول انتشار در رتبه نخست قرار گرفت و حالا پس از شش هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. کودکان با استعدادهای ویژه ربوده می‌شوند و به مؤسسه‌ای فرستاده می‌شوند که در آن کارمندان خبیث و بدذات به روش‌های ترسناکی تلاش می‌کنند استعدادهایشان را بیرون بکشند.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/2019/11/03/
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها