شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
قول مارتین به طرفداران بازی تاج و تخت/ داستان جدید نویسنده بادهای زمستانی

طرفداران مارتین در شبکه اجتماعی خطاب به نویسنده گفته بودند که سرگرم شدن او به نوشتن فیلم‌نامه برای شرکت‌های فیلم‌سازی او را از نوشتن رمان آخر مجموعه بازی تاج و تخت بازداشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  گاردین، جرج آر.آر. مارتین نویسنده مشهور رمان‌های مجموعه ترانه یخ و آتش در واکنش به انتقاد طرفدارانش در به تاخیر افتادن رمان آخر این مجموعه گفته است تنها به نوشتن این قسمت پایانی بازی تاج و تخت فکر می‌کند.
 
طرفداران مارتین در شبکه اجتماعی خطاب به نویسنده گفته بودند که سرگرم شدن او به نوشتن فیلم‌نامه برای شرکت‌های فیلم‌سازی او را از نوشتن رمان آخر مجموعه بازی تاج و تخت بازداشته است. مارتین فیلمنامه فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت را برای شبکه اچ‌بی‌او (HBO) را نیز بر عهده داشت ولی خودش اعلام کرده در نوشتن رمان کاری به داستان سریال ندارد.
 
مارتین که در حال نگارش رمان ششم مجموعه ترانه یخ و آتش با عنوان «بادهای زمستانی» است، ‌ در اظهاراتی گفته است که تا قبل از اتمام این رمان به نوشتن هیچ داستان دیگری فکر نمی‌کند.
 
در خبرها آمده بود مارتین قرارداد نوشتن یک فیلمنامه برای شبکه تلویزیونی اچ بی او است که قرار است در 10 قسمت با عنوان خانه اژدها ساخته شود. مارتین در وبلاگ شخصی‌اش درباره این سریال نوشت: درست است اژدها دارند می‌آیند ولی قبل از آن رمانم را تمام خواهم کرد.
 
بر اساس این گزارش قرار است سریال خانه اژدها به نویسندگی مارتین و رایان کاندال ساخته شود که این سریال نیز قالبی علمی تخیلی دارد. به گفته مارتین این داستان از سال‌های پیش شروع شده است و به تازگی طرح ساخت آن از سوی شبکه تلویزیونی پیشنهاد شده است. بیشتر بخش‌های این داستان توسط کاندال نوشته است.
 
مارتین نوشت: احتمالاً مثل بازی تاج و تخت داستان خانه اژدها را نیز با نوشتن چند فصل ابتدایی شروع خواهم کرد ولی قبل از آن بادهای زمستان را تمام می‌کنم. به طرفداران این داستان قول می‌دهم به زودی کتاب برای چاپ آماده شود.
 
این نویسنده سرشناس که اخیرا در جلسه پرسش و پاسخ انتشارت پنگوئن در مکزیک حضور پیدا کرده، در این‌باره گفته بود نمی‌خواهم به شما بگویم کتابم را چطور تمام می‌کنم، اما فکر می‌کنم حال و هوای کلی داستان به همان اندازه که شاد است، تلخ و شیرین است. در کتابی که الان دارم می‌نویسم چندین فصل تاریک و غم‌انگیز وجود دارد. ۲۰ سال است دارم به شما می‌گویم زمستان در راه است. و زمستان زمانی است که همه چیز می‌میرد و یخ و سرما و تاریکی دنیا را پر می‌کند.
از حرف‌های این نویسنده برمی‌آمد که بخش آخر این هفت‌گانه بسیار طولانی باشد. او توضیح داد که هنوز نقطه پایانی داستان را نمی‌بیند اما کار کتاب با سرعت خوبی جلو می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها