یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
موفقیت آثار جنایی و معمایی جدید در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه کتاب جدید جنایی و پلیسی موفق شدند به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی این هفته خواهیم داشت.
 
«نوزدهمین کریسمس» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو در هفته نخست انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند. البته حضور نام پترسون بر روی هر کتابی کافی است تا پرکارترین و پردرآمدترین نویسنده دنیا به فهرست پرفروش‌ها راه یابد. نوزدهمین کتاب از مجموعه کلوب قاتل زنان درباره تلاش کاراگاه لیندسی باکسر برای پیدا کردن مجرمی به نام لومان است.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 58  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته در جایگاه دوم قرار گرفت. البته اُونز 50 هفته از این 58 هفته را در رده نخست پرفروش‌ها حضور داشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«چه اتفاقی در بهشت رخ می‌دهد» نوشته الین هیلدربراند نیز در هفته نخست انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. هیلدربراند چندی پیش با داستان «تابستان 69» موفق به حضور در این فهرست شده بود. کتاب جدید هیلدربراند دومین جلد از مجموعه «زمستان در بهشت» است. آیرن استیل، شخصیت اصلی داستان از جزیره سنت‌جان دیدن می‌کند تا عمق زندگی و مرگ اسرارامیز شوهرش را دریابد.
 
«خانه نهم» نوشته لی باردوگو در هفته اول انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. گلکسی استرن که به طور معجزه‌آسایی چند بار از چنگ مرگ گریخته است در دانشگاه ییل با جادوی سیاه و قتل روبه‌رو می‌شود.
 
«مؤسسه» نوشته استفن کینگ، استاد ژانر وحشت در هفته اول انتشار در رتبه نخست قرار گرفت و حالا پس از پنج هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. کودکان با استعدادهای ویژه ربوده می‌شوند و به مؤسسه‌ای فرستاده می‌شوند که در آن کارمندان خبیث و بدذات به روش‌های ترسناکی تلاش می‌کنند استعدادهایشان را بیرون بکشند.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها