یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
کوتز و کینگ، آتوود را از فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز حذف کردند

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته تانهسی کوتز با داستان «رقصنده آب» همچنان در رتبه دوم قرار دارد و دو داستان جدید به فهرست پرفروش‌ها راه یافتند. این هفته مارگارت آتوود در میان پنج رتبه نخست قرار نگرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی این هفته خواهیم داشت.
 
«رقصنده آب» نوشته تانهسی کوتز برای دومین هفته متوالی موفق به حضور در رتبه نخست پرفروش‌ها شد و بار دیگر استفن کینگ و دلیا اُونز را پشت سرگذاشت. البته در روزهای نخست انتشار «رقصنده آب» اُپرا وینفری این کتاب را برای گروه کتابخوانی‌اش انتخاب کرد و در فروش بالای کتاب تأثیر گذاشت. اُپرا درباره «رقصنده آب» گفت: «از زمان خواندن «دلبند» تا کنون چنین حسی به یک کتاب نداشتم. ای کاش تونی موریسون زنده بود و این کتاب را می‌خواند. حتماً با خواندن این کتاب به کوتز افتخار می‌کرد.» البته کوتز خود نویسنده شناخته‌شده‌ای است و پیش از این برنده جایزه کتاب ملی هم شده است. داستان مردی با استعدادهای ویژه که در جنگی بین برده‌ها و برده‌داران گیر افتاده است.
 
«مؤسسه» نوشته استفن کینگ، استاد ژانر وحشت هفته پیش در رتبه نخست قرار گرفت و پس از چهار هفته همچنان در جایگاه دوم قرار دارد. کودکان با استعدادهای ویژه ربوده می‌شوند و به مؤسسه‌ای فرستاده می‌شوند که در آن کارمندان خبیث و بدذات به روش‌های ترسناکی تلاش می‌کنند استعدادهایشان را بیرون بکشند.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 57  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته با دو پله صعود نسبت به هفته گذشته در جایگاه سوم قرار گرفت. البته اُونز 50 هفته از این 57 هفته را در رده نخست پرفروش‌ها حضور داشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب اخیراً با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
 
«خانه هلندی» نوشته آن پاچت هفته پیش منتشر شد اما این هفته موفق شد به پنج رتبه نخست پرفروش‌ها راه یابد و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. رابطه خواهر و برادر خانواده پس از ثروتمند شدن و برگشتن به فقر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
 
«باهوش خونین» نوشته جان سندفورد در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه نخست پرفروش‌ها راه یابد. دوازدهمین کتاب از مجموعه «گل‌های ویرژیل» درباره دعوای دو گروه مختلف دانشگاه است که به قتل می‌انجامد.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها