پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳
نویسنده «دختری با خالکوبی اژدها» در پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته دیوید لاگرکرانتز، نویسنده کتاب معروف «دختری با خالکوبی اژدها» با داستان جدیدش تحت عنوان «دختری که دوبار زندگی کرد» موفق شد به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته سوم سپتامبر خواهیم داشت.
 
 «مرد بهتر» نوشته لوئیس پنی موفق شد در هفته نخست انتشار در رتبه نخست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. پانزدهمین داستان از مجموعه کاراگاه گاماش درباره دختری گمشده است که در سیلاب گیر کرده است و همه به دنیال یافتنش هستند.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 51  هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته «مرد بهتر» موفق شد اُونز را به رتبه دوم ببرد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.
 
«دختری که دوبار زندگی کرد» نوشته دیوید لاگرکرانتز در هفته نخست انتشار در رتبه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. ششمین داستان از مجموعه‌ای جنایی است که با «دختری با خالکوبی اژدها» شروع شد. در این داستان لیسبث، شخصیت اصلی داستان بار دیگر با مایکل بلامکُویست همکاری می‌کند زیرا دیوید برای تعیین هویت مردی مُرده به کمکش نیاز دارد. این دو با هم کار می‌کنند و لیسبث در خلال این کار تلاش می‌کند از گذشته‌اش فرار کند.
 
«بخش تاریک» نوشته دنیل استیل در هفته نخست انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. زوئی مورگان، شخصیت اصلی داستان بچه‌دار می‌شود و خاطرات وحشتناک  کودکی خود را به یاد می‌آورد.
 
«مسافرخانه» نوشته جیمز پترسون و کندیس فاکس در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد و حالا پس از چهار هفته در جایگاه پنجم قرار گرفته است. افسر سابق نیروی پلیس بوستون که حالا مدیر یک مسافرخانه است تلاش می‌کند از شهری ساحلی در برابر گروهی از مجرمین محافظت کند.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های سوم سپتامبر به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها