یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
«ملکه زنبورها» در میان پرفروش‌ها

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «ملکه زنبورها» نوشته دوروتی بنتون فرانک موفق شد به فهرست پرفروش‌ها راه یابد و جیمز پترسون را از رتبه دوم کنار بزند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته اول ژوئن خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 39 هفته است در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و قصد کنار رفتن ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.
 
«ملکه زنبورها» نوشته دوروتی بنتون فرانک در هفته اول انتشار موفق شد در جایگاه دوم قرار بگیرد و به سلطه 4 هفته‌ای جیمز پترسون در جایگاه دوم خاتمه ببخشد. داستان زندگی زنبوردار آرامی که با حضور مادر پرتوقع، خواهر اجتماعی و زن همسایه، که بیوه است، به هم می‌ریزد.
 
«دزدی هجدهم» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو چهار هفته متوالی در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار داشت و حالا پس از پنج هفته در جایگاه سوم قرار دارد. هجدهمین کتاب از مجموعه «باشگاه قتل زنان» درباره کاراگاه لیندسی است که به دنبال یافتن سه معلم زن گمشده است.
 
«کتاب مهمان» نوشته سارا بلیک چهار هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد اما این اولین بار است که موفق شد به پنج جایگاه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز برسد و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. رازی در میان است. رازی که سال‌ها قبل و در میان چند نسل قبل در خانواده‌ای رخ داده است. رازی که اگر برملا شود بنیان کل خانواده را بر هم می‌ریزد.
 
«دوباره بپرس، بله» نوشته ماری کین در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. «دوباره بپرس، بله» روایت زندگی چند خانواده در چهار دهه مختلف در یکی از محله‌های اطراف شهر نیویورک است که سرنوشت‌شان به هم گره خورده است.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های اول ژوئن به لینک زیر مراجعه کنید:
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها