شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
تدوام حضور نویسندگان شناخته‌شده در رتبه‌های نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است و پنج رتبه نخست پرفروش‌ها را نویسندگان بزرگي چون دنیل استیل، جیمز پترسون، دیوید بالداچی، و پدیده‌ای چون دِلیا اُونز رکورددار را یدک می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته سوم مِی‌خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 37 هفته است در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و قصد کنار رفتن ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.
 
«دزدی هجدهم» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پائترو در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد و و حالا پس از سه هفته جایگاه دوم را حفظ کرده است. هجدهمین کتاب از مجموعه «باشگاه قتل زنان» درباره کاراگاه لیندسی است که به دنبال یافتن سه معلم زن گمشده است.
 
«پنجره شب» نوشته دین کونتز موفق شد در هفته اول انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد. پنجمین جلد از مجموعه جین هاک درباره افسر سابق اف بی آی است که به دنبال گروهی مجرم به خصوص سردسته گروهی اوباش از لاس‌وگاس است.
 
«رستگاری» نوشته دیوید بالداچی، نویسنده پرفروش آمریکایی پنج هفته پیش در رتبه اول پرفروش‌ها قرار گرفت و موفق شد به سلطه چند ماهه دلیا اُونز خاتمه دهد اما حالا و پس از گذشت پنج هفته هنوز در جایگاه چهارم قرار گرفته است. «رستگاری» پنجمین کتاب از مجموعه «مرد حافظه» است. آموس دِکر با وثیقه از میله‌های زندان رهایی می‌یابد و در تلاش است به پلیس ثابت کند بی‌گناه است.
 
«خوشبختی در لباس مبدل» نوشته دنیل استیل در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد اما این هفته با دو پله نزول در رده پنجم قرار گرفته است. داستان زنی به اسم ایزابل مک‌آووی که سه دختر از سه شوهر دارد و در مسیر بزرگ کردن فرزندانش با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های سوم مِی به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها