سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کتاب جدید دیوید بالداچی در فهرست پرفروش‌ها

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. دیوید بالداچی، نویسنده آمریکایی که برای خوانندگان ایرانی نیز نامِ آشنایی است، با کتاب جدید خود در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز - این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته چهارم آوریل خواهیم داشت.
 
«گناهکار» نوشته دیوید بالداچی در هفته اول انتشارش در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. در معرفی کتاب می‌خوانیم: «اتفاقات وحشتناکی در بارون‌ویل در حال رخ دادن است. چهار قتل عجیب به فاصله دو هفته رخ داده و هر بار بخشی از انجیل و نمادهای عجیب و غریب به عنوان سرنخ به دست پلیس می‌رسد. آموس دِکر به همراه همکارش در اف‌بی‌آی به بارون‌ویل می‌روند تا با خانواده مقتولین دیدار کنند. چند ساعت پس از حضور دِکر در دهکده دو قتل دیگر نیز رخ می‌دهد. دِکر در می‌یابد که این قتل‌ها پیش‌زمینه اتفاقات و قتل‌های وحشتناک‌تری در بیرون از بارون‌ویل است. دِکر تنها کسی است که می‌تواند گره از این مشکل باز کند.»
 
«پس از آنا» نوشته لیسا اسکاتولاین در هفته دوم خود توانست جایگاهش در رتبه دوم پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» را حفظ کند. زنی تنها با مردی بیوه ازدواج می‌کند. کمی بعد آنا، که حاصل ازدواج نخست زن است به آنها می‌پیوندد، اما ناگهان ناپدید می‌شود. پلیس به پدرخوانده آنا مظنون می‌شود و او را به عنوان متهم دستگیر می‌کند.
 
«سیاه» نوشته جورج مور، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در هفته اول انتشارش در جایگاه سوم قرار گرفته است. در تابستان سال 1947 یک زن و ژنرالی از ارتش هوایی متوجه شئ در حال پرواز در کنار دریا می‌شوند. پس از این اتفاق ماجراهایی از جنایات جنگ جهانی دوم در قالب داستان روایت می‌شود.
 
«حواسم به تو است» نوشته ماری هیگینز کلارک سه هفته پیش منتشر شد و هنوز جای خود را در میان پرفروش‌ها حفظ کرده است. داستان مشاور مدرسه‌ای که تلاش می‌کند هویت قاتل خواهرش را کشف کند و او را به سزای عملش برساند.
 
 
«ترغیب زنانه» نوشته مگ وولیتزر پس از سه هفته از انتشار بالاخره توانست به فهرست پنج کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز راه یابد. رابطه بین یک دانشجو و فمینیستی معروف سبب می‌شود چالش‌ها و اشکالات عقاید این‌چنینی بیشتر از پیش آشکار شود.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته چهارم آوریل به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/?action=click&contentCollection=Books&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Finteractive%2F2018%2F03%2F23%2Fbooks%2Freview%2Fbest-sellers-promo-for-front-copy2.html®ion=Body&module=CompleteListLink&version=Fiction&pgtype=Reference

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها