دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
محبوبیت ادامه‌دار آثار جنایی

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. نکته جذاب این هفته‌ حضور سه کتاب جنایی و یک کتاب فانتزی جدید در این فهرست است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته سوم آوریل خواهیم داشت.
 
«کرکه: آواز آشیل» نوشته مادلین میلر در هفته اول انتشار خود موفق شد به رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز رسیده و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. کرکه نام الهه جادو در اساطیر یونانی است که به داشتن دانش زیاد درباره گیاهان دارویی شهرت داشت و دشمنانش را به حیوان تبدیل می‌کرد. «کرکه» اولین داستان میلر است. در خانه هلیوس، الهه خورشید و قدرتمندترین خدایان دختری به نام کرکه به دنیا می‌آید اما کودک قدرت پدر را ندارد و عجیب به نظر می‌آید. کرکه برای یافتن دوستی به سمت مردگان می‌رود و درمی‌یابد از قدرتی عحیب برخوردار است؛ قدرت جادوگری که او را قادر می‌سازد دشمنانش را به هیولا تبدیل کند. زئوس از حضور کرکه احساس خطر می‌کند و او را تبعید می‌کند و اینجاست که او مخفیانه دست به تشکیل ارتشی از حیوانات وحشی می‌اندازد.
 
«پس از آنا» نوشته لیسا اسکاتولاین نیز در هفته اول انتشار خود توانست به جایگاه دوم پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» راه یابد. زنی تنها با مردی بیوه ازدواج می‌کند. کمی بعد آنا، دخترش که حاصل ازدواج نخست اوست به او می‌پیوندد اما ناگهان ناپدید می‌شود. پلیس به پدرخوانده آنا مظنون می‌شود و او را به عنوان متهم دستگیر می‌کند.
 
«حواسم به تو است» نوشته ماری هیگینز کلارک که دو هفته پیش منتشر شده، جای خود را در میان پرفروش‌ها حفظ کرده است. داستان مشاور مدرسه‌ای که تلاش می‌کند هویت قاتل خواهرش را کشف کند و او را به سزای عملش برساند.
 
«دزد» نوشته «جی. آر. وارد» در هفته اول انتشارش در رده چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. این کتاب شانزدهمین داستان از مجموعه فانتزی «خنجر سیاه برادری» است. سولا مورت عاشق مردی می‌شود که به خون‌آشام‌ها تسلیحات می‌فروشد. مجموعه فانتزی وارد در سراسر دنیا محبوب است و هر بار کتاب جدیدی از این مجموعه به بازار می‌آید مورد استقبال خوانندگان قرار می‌گیرد.
 
«اول شلیک کن» نوشته استوارت وودز نیز در هفته اول انتشارش به فهرست پرفروش‌ها راه یافته و توانست در جایگاه پنجم قرار گیرد. داستان جنایی دیگر که این هفته بخت راه یافتن در فهرست آثار محبوب خوانندگان را یافته است. شخصیت اصلی داستان به نام استون بارینگتون به دنبال قاتل زنی موفق در عرصه نرام‌افزار است.
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته سوم آوریل به لینک زیر مراجعه کنید:
  
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/?action=click&contentCollection=Books&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Finteractive%2F2018%2F03%2F23%2Fbooks%2Freview%2Fbest-sellers-promo-for-front-copy2.html®ion=Body&module=CompleteListLink&version=Fiction&pgtype=Reference

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها