دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
آوریل، ماه درخشیدن رمان‌های پلیسی- جنایی

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه کتاب جدید با موضوعی جنایی به فهرست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» راه یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی کوتاه به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته اول آوریل خواهیم داشت.
 
«ناپدیدشده» نوشته سی. جِی. باکس در هفته اول انتشار خود توانست کتاب جدید دانیل استیل را کنار بزند و به صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز برسد. داستان ناپدیدشدن زنی تاجر و موفق از بریتانیا موجب شک و تردید درباره قتلش می‌شود. در آغاز پیش‌بینی می‌شود شاید این زن به سفر رفته باشد، اما پس از چند ماه خبری از او نیست و همین موضوع موجب شکل‌گیری داستانی جنایی می‌شود که خواننده را تا صفحات آخر میخکوب می‌کند.
 
«هشدار قرمز» نوشته جیمز پترسون و مارشال کارپ نیز در هفته اول انتشار به جایگاه دوم پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» رسید. کاراگاه زک جُردن یکی از بهترین نیروهای نظامی کشور است و در پرونده‌هایش بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد احساساتش نسبت به همکارش سد راه تحقیقاتش قرار گیرد. در فستیوال فیلم «هادسون» مجموعه قتلی صورت می‌گیرد و مهم‌ترین پرونده جنایی جُردن شکل می‌گیرد. این بار نیز نام جیمز پترسون در کنار نویسنده‌ای ناآشنا در عنوان کتاب قرار گرفته است و شائبه‌های ننوشتن کتاب توسط پرفروش‌ترین نویسنده دنیا را بیشتر کرده است. با این حال نام پترسون سبب می‌شود همه آثارش به فهرست پرفروش‌های مجلات مختلف راه یابد و مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
 
«قهرمانان تصادفی» نوشته دانیل استیل در هفته اول انتشارش در صدر فهرست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» قرار گرفته بود و این هفته در جایگاه سوم قرار دارد. داستان پلیسی چند غریبه که تلاش می‌کنند فاجعه‌ای را که برای هواپیمایی که از نیویورک به سان‌فرانسیسکو پیش آمده است حل کنند.
 
«تنهای بزرگ» نوشته کریستین هانا در هفته اول انتشارش پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز شد و حالا پس از هشت هفته در جایگاه چهارم قرار گرفته است. اسیر جنگی از ویتنام باز می‌گردد و با خانواده‌اش به آلاسکا نقل‌مکان می‌کند و با شرایط سختی روبه‌رو می‌شود.
 
«یک بار مردن» نوشته ژاکلین وینسپر در هفته اول انتشار به جایگاه پنجم فهرست پرفروش‌های «نیویورک‌تایمز» رسیده است. چند ماه پس از ورود بریتانیا به جنگ با آلمان در سال 1940 مأموری به نام میسی دابس درباره ناپدیدشدن فردی ،که در دولت مشغول به کار بود، تحقیق می‌کند. در میانه یافتن این کارمند اسبق دولت با گم شدن پسرکی روبه‌رو می‌شود که روزی معشوقه او بوده است و داستان عاشقانه جذابی شکل می‌گیرد.
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های هفته نخست آوریل به لینک زیر مراجعه کنید:
 
 https://www.nytimes.com/books/best-sellers/hardcover-fiction/?action=click&contentCollection=Books&referrer=https%3A%2F%2Fwww.nytimes.com%2Finteractive%2F2018%2F03%2F23%2Fbooks%2Freview%2Fbest-sellers-promo-for-front-copy2.html®ion=Body&module=CompleteListLink&version=Fiction&pgtype=Reference

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها