به گزارش خبرنگار
خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در سمنان، منظومهها یا چارپارههای مظاهر مصفا که در دفتر نسخه اقدم گرد آمده است، از چشماندازهای گوناگون و درخور درنگ است؛ از تعامل جانب شاعرانه با وجه روایی، رنگ رمانتیک، سرگذشتگویی و گذار در خاطرات، خصوصا یادهای کودکی، جلوهگری تجربه شخصی و توصیف جزئیات، صبغه اقلیمی و بازتاب گسترده فرهنگ عامه، گذر از فردیترین رنجها تا دردهای ملی و حتی زخمهای تاریخی ایران، نقشآفرینی تداعی در دگرگونی فضاها، مخاطبههای غریب از خطاب به کوه تا آینه و حتی برادر دو سالهای که پیش از تولد شاعر درگذشت اما نام و شناسنامه و خاطرهاش را به او بخشید.