سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟

کتاب «از روابط عمومی ‌چه می‌دانید؟ 2» نوشته قربانعلی تنگ شیر از سوی انتشارات جامعه شناسان با همکاری انتشارات روش شناسان روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «از روابط عمومی‌چه می‌دانید؟ 2» نوشته قربانعلی تنگ شیر از سوی انتشارات جامعه شناسان با همکاری انتشارات روش شناسان روانه بازار نشر شده است.

در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «روابط عمومی‌ به عنوان پل ارتباطی سازمان با مردم و وظیفه مهم روشنگری و فرهنگ سازی را به عنوان فعالیتی محوری به عهده دار است و با بهره گیری از یافته‌های روان شناسی، اجتماعی، جامعه شناسی تلاش می‌کند تا با هدایت افکار عمومی‌به رسالت خود عمل کند.

شکوفایی هنر ـ فن روابط عمومی‌ که بسترساز توسعه پایدار است، مستلزم تخصص محوری و دوراندیشی مبتنی بر برنامه‌ریزی است. در این رهگذر اهالی دهکده روابط عمومی‌ با دستمایه قرار دادن اطلاعات موثر و بهره مندی از دانش برگرفته از علوم ارتباطات اجتماعی همواره می‌کوشند تا ارتباطات انسانی در سازمان را تقویت و مدیریت نموده و معیارهای اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با فعالیت‌های سنجیده و هدفمند در مسیر تنویر افکار عمومی‌گام بردارند و در تحقیق اهداف سازمانی تاثیر گذار باشند.

از آنجایی که روابط عمومی‌ مسئولیت حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی هر موسسه و سازمان را عهده دار است، برای دستیابی به این هدف مهم ضروری است در بهره جویی از دانش حرفه‌ای و فناوری اطلاعاتی ارتباطی نوین پیشگام باشد. در این شرایط تدوین مستندات تخصص این حرفه و انتشار دیدگاه‌ها و نظریه‌های استادان صاحب‌نظر در حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ امکان تحقیق رسالت مهم فرهنگ سازی و زمینه سازی برای توسعه سازمانی را فراهم می‌کند. قربانعلی تنگ‌شیر، مدرس دانشگاه، نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و از پیشکسوتان این حوزه تلاش کرده در این کتاب تجربیات خود را درباره این عرصه به مخاطبان ارائه کند.»

مخاطبان در این کتاب می‌توانند با مباحثی چون تاریخچه پیدایش روابط عمومی؛ مراکز آموزشی؛ انجمن روابط عمومی؛ نشریات روابط عمومی؛ وظایف درون سازمانی روابط عمومی؛ وظایف برون‌سازمانی روابط عمومی؛ فنون و تکنیک‌های روابط عمومی؛ نوشتاری؛ خلاقیت و نوآوری و …  آشنا شوند.

کتاب «از روابط عمومی‌چه می‌دانید؟ 2» نوشته قربانعلی تنگ شیر با شمارگان ۱۰۰ نسخه در ۸۰ صفحه به بهای بیست هزار تومان از سوی انتشارات جامعه شناسان با همکاری انتشارات روش شناسان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها