سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
توزیع «سربندهای یا مهدی» در کتابفروشی‌ها

«سربندهای یا مهدی» کتابی درباره ارتباط شهدا و امام زمان (عج) از سوی انتشارات کتاب جمکران راهی بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، یکی از جلوه‌های معنوی دوران دفاع مقدس توسل و توکل رزمندگان اسلام بوده است. به گواه همه رزمندگان همین ارتباط معنوی، ذکر و نیایش و توسل به اهلبیت راهگشای این نبرد بوده است. در این بین استمداد و توسل به امام زمان عجل الله جایگاه ویژه‌ای در بین رزمندگان داشته است.
 
این کتاب به کوشش کوثر شریفی‌نسب در انتشارات کتاب جمکران و در ایام نیمه شعبان به چاپ رسیده است. کتابی که جلوه‌هایی از ارتباط قلبی و معنوی رزمندگان و شهدا با امام زمان عجل الله را  به رشته تحریر در آورده و خواننده را با فضای مهدوی و شهدایی همراه می‌کند.
 
یک خاطره از کتاب:
شب عملیات دل توی دلمان نبود. همه می‌دانستیم اروند رودخانه‌ی به ظاهر آرام ولی خروشانی است. هر چه می‌گفتیم «سر طناب را بگیر، فرمانده توی. اول ستون، فرمانده‌ها حرکت می‌کنن» انگار نه انگار. حرف حرف خودش بود. سر طناب را گره زده بود و می‌گفت: «خب من هم پشت سر فرمانده‌مون حرکت می‌کنم» وقتی آن طرف اروند رسیدیم، تازه حالی‌مان شده بود چه می‌گوید. فهمیدیم فرمانده اصلی کی بود. به قول خودش: «فرمانده اصلی همونیه که میاد سر طناب رو می‌گیره، ما رو می‌رسونه اون طرف اروند»
 
«سربندهای یا مهدی» در 92  خاطره و 132 صفحه  به ارتباط  شهدا و امام زمان عجل الله پرداخته است و با قیمت21 هزار تومان از سوی انتشارات کتاب جمکران راهی بازار کتاب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها