سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
هفت‌کتاب برای هفت روز هفته

مجموعه هفت جلدی کتاب‌های خرسی به نویسندگی نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی از سوی «کتاب‌های زرافه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، مجموعه هفت جلدی «خرسی» که توسط «کتاب‌های زرافه» (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) چاپ و منتشر شده است، شامل کتاب‌های «خرسی خیلی بداخلاق»، «خرسی خیلی کلافه»، «خرسی خیلی گرسنه»، «خرسی خیلی شجاع»، «خرسی خیلی پر سروصدا»، «خرسی خیلی خواب‌آلو» و «خرسی خیلی قهرمان» می‌شود.

این مجموعه، نوشته نیک بِلند نویسنده استرالیایی است که تصویرگری کتاب را نیز برعهده داشته و توسط معصومه نفیسی به فارسی ترجمه شده است. نیک بلند یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان و تصویرگران استرالیا است. سری کتاب‌های خرسی درسرتاسر دنیا منتشر شده‌اند و بسیار محبوب هستند.

در این کتاب‌ که مناسب گروه سنی 7+ سال است و آخرین جلد آن در سال 2019 چاپ شده، کودک همراه با شخصیت اصلی داستان که یک خرس است، با زبانی طنز و روان و همراه با تصاویری جذاب با مطالب گوناگونی آشنا می‌شود و به صورت غیرمستقیم نحوه تعامل بهتر با دیگران، کمک کردن به دوستان، مدارا کردن، شناخت ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مختلف و... را می‌آموزد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر، خلاصه‌ای از هر یک از این کتاب‌ها آورده شده است:
خرسی خیلی بداخلاق:
این اثر اولین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: در یک جنگل جینگیلی وینگیلی، در یک روز خیس و بارانی، چهار دوست کوچول موچولی، رسیدند به یک خرسی خیلی بداخلاق و غرغرو. آیا آن‌ها می‌توانند او را سرحال بیاورند؟

خرسی خیلی کلافه:
این اثر دومین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: خرسی خیلی بداخلاق برگشته! این‌بار خرسی، بداخلاق است چون کَک کوچولو سرتا پای او را می‌گَزد، در حالی که این فقط روش کَک کوچولو است برای اینکه بگوید: «سلام!»
خرسی خیلی گرسنه:
این اثر سومین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: خرسی خیلی بداخلاق برگشته ... این‌بار، او خیلی گرسنه است و در همین زمان با یک خرس قطبی آشنا می‌شود.

خرسی خیلی شجاع:
این اثر چهارمین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: خرسی خیلی بداخلاق برگشته! این‌بار خرسی با بوریس بوفالو رقابت دارد: کی از همه شجاع‌تره! اما یک اتفاق عجیب هر دو آنها را به وسط جنگل فراری می‌دهد.

خرسی خیلی پر سروصدا:
این اثر پنجمین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: خرسی خیلی بداخلاق و دوستانش برگشته‌اند! در یک جنگل جینگیلی وینگیلی، همه جا پر بود از صدای موسیقی ...! فکر می‌کنید دوستان خرسی می‌توانند به او کمک کنند ساز مخصوص خودش را پیدا کند؟

خرسی خیلی خواب‌آلو:
این اثر ششمین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: در یک کوهستان جینگیلی وینگیلی، زمستان از راه رسیده و وقت خواب زمستانی خرسی است. روباه مکار، خرسی خیلی خواب‌آلو را تعقیب می‌کند. فکر می‌کنید روباه برای خرسی چه نقشه‌ای کشیده است؟

خرسی خیلی قهرمان:
این اثر آخرین کتاب از مجموعه هفت جلدی خرسی است و به نویسندگی و تصویرگری نیک بِلند و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه با قیمت 35هزار تومان و در قطع خشتی چاپ و منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 7+ سال است، آمده: هیولایی در جنگل است که درختان را می‌بلعد. خرسی خیلی قهرمان احساس می‌کند باید کاری انجام دهد. فکر می‌کنید خرسی خیلی قهرمان و بروس غازه می‌توانند جنگل را از چنگ هیولای زرد و بداخلاق نجات بدهند؟

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت دیجی‌کالا مراجعه کرده یا با پخش مدادآبی به شماره 88356436-021 تماس بگیرند.

همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از سایت‌های کتابخوان «طاقچه» و «کتابراه» فراهم کرده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها