سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
«مهربانى‌هاى ريزه میزه» هم دیجیتال شد

مجموعه کتاب کودک «مهربانى‌هاى ريزه میزه» که در قالب قصه‌گویی و روایت‌گونه در پنج جلد تولید شده، به‌صورت دیجیتال هم عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مسئول سازمان‌های مردم‌نهاد شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: مجموعه کتاب «مهربانى‌هاى ريزه میزه» با محوریت کار داوطلبانه در کلاس‌های آموزشی خانه کودک تحت عنوان آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان ارائه شده است.

ژاله کرمانی از رونمایی نسخه دیجیتال مجموعه کتاب «مهربانى‌هاى ريزه میزه» خبر داد و افزود: پیش از این قرار بود به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کار داوطلبانه در بین کودکان در برنامه‌ای مدون با مشارکت سازمان مردم‌نهاد علم‌پژوهان مربیان آموزش‌دیده در مهدهای کودک اصفهان کار داوطلبانه را به کودکان آموزش دهند که با توجه به شیوع بیماری کرونا بر آن شدیم پنج جلد این کتاب را به صورت قصه‌گویی و روایت‌گونه تولید و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دسترس همگان قرار دهیم که تولید آن در مراحل پایانی قرار دارد.

به منظور پاسداشت نویسندگان کودک و نوجوان و نظرخواهی از آنان، این مجموعه پنج جلدی به نویسندگان کشور اهدا شد که بازخورد خوبی داشت و از نظرات آنها در تهیه مجموعه سه جلدی «دست‌های کوچک، مهربانی‌های بزرگ» نیز استفاده شده است.

کرمانی در پایان گفت: همچنین امسال مسابقه‌ای با عنوان مهربانی از زبان کودکان به صورت مجازی برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و به 100 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها