سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
«من قاسم سلیمانی هستم» در برنامه یه روز تازه

کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» در برنامه یه روز تازه رونمایی و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ـ لیلا علیزاده ده‌آبادی؛ امروز در بخش معرفی کتاب از کتاب من قاسم سلیمانی هستم در برنامه یه روز تازه رونمایی شد.

پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تلاش‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف هنری از جمله ادبیات و تاریخ شفاهی صورت گرفت. کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» مراحل مختلف زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت برای آینده‌سازان این مرزوبوم روایت می‌کند. یکی از کارهای ارزنده‌ای است که این روزها منتشر شده است.

از هفته گذشته در برنامه یه روز تازه کتاب‌هایی با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی معرفی و خوانده شد و امروز نیز در بخش معرفی کتاب از کتاب من قاسم سلیمانی هستم رونمایی و معرفی شد. کتاب من قاسم سلیمانی هستم در حوزه کودک با محوریت سردار سلیمانی و به قلم محمد حسینخانی از همرزمان، همکاران، دوستان و همشهریان شهید سلیمانی نوشته شده است. حسینخانی کتابت زندگینامه سردار دل‌ها را برای سایر گروه‌های سنی نوشته و از وی تاکنون هشت اثر به بازار نشر عرضه شده است.

لازم به ذکر است که پس از شهادت سردار رشید اسلام، تلاش‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف هنری از جمله ادبیات و تاریخ شفاهی صورت گرفت. کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» مراحل مختلف زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت را برای آینده‌سازان این مرزوبوم روایت می‌کند.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه‌شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها