یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تهیه کتاب مصور زندگینامه شهید سلیمانی در اردبیل

«از دل کویر تا بام آسمان» کتابی بر اساس زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی، به همت هنرمندان اردبیلی، تصویرسازی و سپس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتاب «از دل کویر تا بام آسمان» مروری است بر زندگینامه سردار شهید قاسم سلیمانی (از کودکی تا شهادت)، نوشته اعظم افضل، ویراستاری اصغر عباس‌زاده، تصویرسازی سمیرا بهشتی و صفحه‌آرایی نوید اچگان از هنرمندان این استان، که به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «این کتاب برش‌های ظریف و کوتاه از زندگی لطیف اما پر اقتدار مردی است که به‌تنهایی و با معجزه ایمان، کابوس آمریکا و اسراییل بود و داعش. سردار قاسم سلیمانی که برای نجات کودکان مظلومِ افتاده در دام داعشی‌های جنایتکار، شب از روز نمی‌شناحت. بزرگمردی که هراسی نداشت از تورها و تارهای پهن شده با دست عنکبوت‌های خائن و دام‌های شیطانی دائم که همیشه به دنبال حذفش بودند. قوه تخیل و پرواز پهبادهای خیال، اجازه‌ی مانور بر صفحه‌های این کتاب را نداشته و آنچه روایت شده صحنه‌هایی کوتاه از فیلم زندگی سردار است.»
 

بنا به این گزارش، کتاب «از دل کویر تا اوج آسمان» با مشارکت سپاه حضرت عباس (ع)، حوزه هنری انقلاب اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل به مناسبت نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در 26 صفحه، قطع خشتی و چهار رنگ برای کودکان و نوجوانان تولید و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها