چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
دانش‌آموز گرگانی داستانی درباره شهید سلیمانی نوشت

کتاب داستان «مرد میدان» به نویسندگی و ترجمه «شکیبا عباسی شاهکوه» نویسنده جوان گرگانی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، کتاب داستان «مرد میدان» تالیف و ترجمه «شکیبا عباسی شاهکوه» به صورت دو زبانه و در 48 صفحه قطع خشتی به همت «نشر بنام» وابسته به موسسه فرهنگی میرداماد شهرستان گرگان روانه بازار نشر شد.

«شکیبا عباسی شاهکوه» نویسنده دانش‌آموز کتاب و متولد 1384 است، او در مقدمه کوتاه کتابش، نوشته است: سردار سلیمانی برای من یک اسطوره واقعی و یک انسان دلسوز برای همه مردم جهان بود. امیدوارم توانسته باشم با این داستان بخشی از دین خود را نسبت به این مرد بزرگ ادا کرده باشم و این کتاب را به روح بلند و آسمانی سردار سلیمانی تقدیم می کنم.

همچنین در بخشی از این کتاب داستان می‌خوانیم:

«ژنرال با مهربانی به اسکارت نگاه کرد و گفت: داعش تنها دشمن غیرمسلمانان نیست، بلکه دشمن تمام انسان‌ها است و من تا زنده‌ام برای نجات انسان‌ها از هر قوم و دین و نژاد کمک می‌کنم. امیدوارم خدا هم به من کمک کند. آرزوی خوشبختی برای شما و خانواده‌تان دارم و امیدوارم هر چه زودتر همسرتان به شما ملحق شود. ما انسانیم و وظیفه هر انسان کمک به همنوعش است. لحظه‌ای که بچه‌های شما را پیدا کردم، انگار بچه‌های کشور خودم را دیدم و همان قدر خوشحال بودم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها