چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
چهل و هیچ سالگی

شانزدهمین اثر ناصر پروانی در چهل سالگی ایشان به رشته تحریر درآمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این مجموعه غزل ،شامل چهل غزل عاشقانه و اجتماعی با بهره‌گیری از ترکیب‌سازی‌های جدید و استفاده شایسته از صنایع ادبی سروده شده است.

زبان نوشتاری این اثر همچون آثار چند سال اخیر پروانی، امروزی و با مخاطب قراردادن نسل جوان می‌باشد.

با توجه به نیت صاحب اثر و هماهنگی با ناشر انتشارات گرایش تازه تمام عواید حاصل از فروش این کتاب جهت تهیه شیر خشک کودکان بی بضاعت هزینه خواهد گردید.

شایان ذکر است کتاب قبلی پروانی با عنوان دو فنجان غزل با نیت تامین تجهیزات پزشکی کودکان بیمار عرضه گردید و نهایتا منجر به خرید چندین دستگاه و اهدا به بیمارستان کودکان مفید تهران شد.



از نکات قابل توجه کتاب چهل و‌هیچ سالگی عرضه آن به بازار از روز سی ام آذر ۹۹( آخرین روز ِ آخرین پاییز قرن) می باشد که شاعر همیشه در تمامی مصاحبه ها و گفتگو هایش به علاقه و ارتباط ویژه اش با فصل عاشقانه پاییز گفته است.

باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله ها، دوباره می سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عاشقی،شعرهایم بوی باران می دهد،دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، نگران خودمم، تهمت مستجاب، سایه عاشقی، تابوت دخترانه، دوفنجان غزل و مردانی حوالی خورشید آثار قبلی پروانی می‌باشند.

دیگر نکته این کتاب نوشتن چند جمله کوتاه ذیل روی جلد کتاب که به نوعی تلوحیا به لذت کتاب خوانی و حس فوق العاده کتاب های چاپی و برتری حسی شان نسبت به کتاب های الکترونیکی دارد.

«کتاب را باز کن، بو کن، لبخندت را دوست دارم...»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها