شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
نویسنده اردبیلی «دختر سیب» را وارد بازار کتاب کرد

رمان «دختر سیب»، اثر وحید علیرضایی، نویسنده اردبیلی به همت نشر «عنوان» در این شهر منتشر و وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، رمان «دختر سیب» نوشته وحید علیرضایی و به‌تازگی در گیشه کتابفروشی‌ها قرار گرفته است؛ داستانی پر فراز و نشیب از زندگی و چالش‌های پیش روی دو دختر به نام‌های «سایه» و «آلما» که در حوالی میدان خراسان تهران زندگی می‌کنند.

این داستان‌نویس اردبیل در رمان جدیدش «دختر سیب»، از سینما و علاقه همیشگی‌ خود به هنر هفتم بهره برده و لحن تازه و فضایی واقع‌گرایانه را تجربه کرده است.

وی کنجکاوانه به زندگی دخترانی سر زده است که برای رهایی از گرفتاری‌های مالی و رسیدن به رفاه تقلا می‌کنند؛ اما با اتفاقاتی پیش‌بینی‌نشده‌ای روبه‌رو می‌شوند که زندگی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
رمان «دختر سیب» را نشر «عنوان» در اردبیل در 266 صفحه و با قطع رقعی، به قیمت 58 هزار تومان منتشر و وارد بازار کتاب شده است.

وحید علیرضایی، متولد 1355 در اردبیل، لیسانس مهندسی برق و فوق لیسانس تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی در تهران دارد که در پروژه‌های صنعتی جنوب کشور اشتغال دارد؛ اما نوشتن، همواره بخشی از فعالیت‌های وی بوده و در زمینه‌های نقد فیلم، تاریخ سینما و ادبیات حرف برای گفتن داشته است؛ چنانکه امروز علاوه بر انتشار رمانی جدید، «فرهنگ دو جلدی سینمای فارسی» و کتاب «زن در سینمای فارسی» را نیز زیر چاپ دارد.
 
وی در حوزه روزنامه‌نگاری هم دستی بر آتش دارد و همكاری با نشریات محلی «آوای اردبیل»، «مهر اردبیل»، «سارای» و نیز روزنامه‌های «اعتماد»، «آینده نو» و ... را در کارنامه خود ثبت کرده است.
 
کتاب «شكوه ساسانیان»، زندگی‌نامه «جلال آل‌احمد»، مجموعه داستان «قد آغوش من»، مجموعه داستان «ماندانا یك فرشته بود» و رمان «گستاخ» از آثار پیشین علیرضایی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها