یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کتاب «اقتصاددان فردا» منتشر شد

کتاب «اقتصاددان فردا» از سوی نشر معارف منتشر شد. دو کتاب نیز با موضوع فضای مجازی کودکان و آموزش مسائل جنسی به فرزندان در دست چاپ است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اقتصاد بعد مهمی از زندگی بشر است. بعدی که به معشیت و پایداری فرد و جامعه می‌انجامد. به طوری که استقلال اقتصادی رابطه مستقیم با استقلال سیاسی دارد. خصوصا در این سال‌های اخیر با جنگ اقتصادی‌ای که دنیا بر علیه کشور عزیزمان راه انداخته و همچنین اهتمام رهبری به نام‌گذاری هر سال به یک شعار اقتصادی اهمیت آن را بیشتر نمایان می‌کند.

در این وسط مهارت‌آموزی و پرورش کودکان در امر اقتصاد مهم و ضروری است. کودکان به عنوان سرمایه‌های فردا باید از همان کودکی بتوانند باورهای اقتصادی درست و مهارت‌های مالی را بیاموزد و تربیت شوند تا در موقعیت‌های اقتصادی تصمیم درست بگیرند و در بزرگسالی عامل جریان جهاد اقتصادی و مسبب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور باشند. 

کتاب «اقتصاددان فردا» به همت گروهی از نویسندگان و زیر نظر زهرا آیت اللهی تدوین و توسط نشر معارف به چاپ رسیده است. این کتاب با موضوع تربیت اقتصادی فرزندان به والدین و مربیان کمک می‌کند تا مدیریت اقتصادی را به کودکانشان بیاموزند. روش تربیتی که در این کتاب ارائه شده صرفا بیان مستقیم بایدها و نبایدها نیست بلکه آموزه‌های مد نظر، در قالب شعر و داستان بیان شده‌اند. همچنین در ادامة آن فعالیت‌های تمرینی برای کودکان در نظر گرفته شده تا مفاهیم مد نظر به کمک والدین در ذهن کودک نهادینه شود.

الهام باقری، پریسا میرزایی و فاطمه حسین‌زاده نویسندگانی هستند که زیر نظر زهرا آیت اللهی در 128 صفحه این اثر را نوشته و نشر معارف آن را با قیمت 20 هزار تومان روانه بازار کرده است.

دومین کتاب با نام «محرمانه با فرزندم» به مسئله آموزش مسائل جنسی توسط پدر و مادر اختصاص دارد که در دست چاپ است. 

سومین کتاب نیز به موضوع فضای مجازی برای کودکان می‌پردازد. این کتاب نیز به زودی منتشر می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها