سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
«شادی دلیل نمی‌خواهد»

کتاب «شادی دلیل نمی‌خواهد»، نوشته «فاطمه اکبری‌زاده» نویسنده نوجوانی از شهرستان گراش در استان فارس، با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، فاطمه اکبری‌زاده، در خصوص کتاب خود، گفت: سخنان الهام‌بخش بزرگان در مورد زندگی می‌تواند در جاده زندگانی مانند یک چراغ فروزان باشد؛ که به آدمی کمک می‌کند تا از تاریکی‌های این جاده رهایی یابد. بزرگان با کوله‌باری از دانش و تجربه می‌توانند به انسان بیاموزند که در زندگی چگونه شاد، موفق، تندرست، پیروز و سربلند زیود.در زندگی همیشه لحظات تلخ و شیرینی به وجود می‌آید.
 
وی افزود: وقوع حوادث و اتفاقات ناامیدکننده اجتناب‌ناپذیر است؛ ولی ما باید تلاش کنیم در هر شرایطی واکنش مناسبی نسبت به این اتفاقات داشته باشیم. خوشحالی و موفقیت برای ما بسیار خوشایند است. ما می‌توانیم از جملات تاثیرگذار بزرگان الهام بگیریم تا با انگیزه‌ی بیشتری در مسیر خوشحالی و موفقیت قدم برداریم.
 
یادآور می‌شود: «شادی دلیل نمی‌خواهد» نوشته فطمه اکبری‌زاده با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، شاعر و نویسنده شیرازی، در ۷۰صفحه در قطع خشتی کوچک با کاغذ نخودی توسط انتشارات نویسندگان پارس در یکم آذر ماه جاری منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها