چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کتاب «ضیافت حقیقی» به چاپ هفتم رسید

چاپ هفتم کتاب «ضیافت حقیقی» مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله استاد محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ کتاب حاضر مجموعه یازده سخنرانی استاد محمد شجاعی درباره ماه مبارک رمضان، آداب رفتاری، روزه حقیقی، مباحث معرفتی مربوط به روزه، و شرایط و آداب صحیح روزه‌داری است که در دهه شصت ایراد و بارها از شبکه قرآن صدای جمهوری اسلانی ایران پخش شده و مورد استقبال قرار گرفته است. ترغیب مؤمنان به عبادت مخلصانه و راهنمایی برای بهره‌گیری کامل از ایام و لیالی ماه مبارک، به‌ویژه شب‌های قدر، به‌منظور تقرب به درگاه خداوند و برخورداری از نعمات معنوی در دنیا و آخرت از اهداف ایراد این سخنرانی‌ها و، در ادامه، انتشار آن بوده است. "معنای عبودیت"، "صدق در اعمال"، "شرایط روزة صحیح"، "ظاهر و باطن روزه"، "روزه‌داری خواص: مبطلات قبولی روزه"، "صاحب خانه خداوند است: تذکراتی برای صیام"، "تذکراتی در باب تلاوت قرآن و دعا"، "درک شب‌های قدر"، "شب 19 ماه مبارک رمضان: حضور، تضرع"، "شب 21 ماه مبارک رمضان: وصیت علی(ع)، گفتگوی موسی(ع) با خداوند"، "درباره عیدفطر و حفظ رقت قلبی که در ماه مبارک عاید شده است" عناوین فصول این مجموعه است.
 
چاپ هفتم این اثر در 176 صفحه وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 27.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها