شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
«نشانی‌های پایان پریشانی» در کتابفروشی‌ها

«نشانی‌های پایان پریشانی» اثر «خدامراد سلیمیان» ازسوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، خدامراد سلیمیان در کتاب «نشانی‌های پایان پریشانی» سعی کرده به این پرسش پاسخ دهد که آیا برخی پدیده‌های امروزین را که در کشورهایی چون ایران، یمن، عرق، سوریه و... رخ می‌دهد و نیز برخی شخصیت‌ها که ادعا می‌شود در پیوند با ظهور هستند، می‌توان بر نشانه‌های ظهور منطبق دانست یا خیر؟

«نشانه‌های ظهور» آن دسته از پدیده‌هایی است که پیش و یا در آستانه ظهور مهدی (عج) پدید خواهند آمد، که پدیدار شدن هر یک از آنها نویدی از نزدیک تر شدن ظهور حضرت است. نشانه‌ها به دو بخشِ حتمی و غیرحتمی تقسیم می‌شود. پدیدار شدن نشانه‌های حتمی ناگزیر و بایسته خواهد بود؛ به گونه‌ای که تا آنها پدید نیایند، حضرت مهدی (عج) قیام نخواهد کرد.
  
از برخی روایات حتمی بودن این نشانه‌های پنجگانه استفاده می‌شود: صیحه آسمانی،خروج سفیانی، قیام یمانی، خَسف در بَیداء و قتل نفس زکیّه. در برابر نشانه‌های حتمی، نشانه‌های غیرحتمی قرار دارند؛ پاره‌ای از نشانه‌های غیرحتمی عبارتند از: مرگ و میرهای فراوان، زلزله‌ها و جنگ‌ها و آشوب‌های فراگیر؛ خسوف و کسوف نا‌به‌هنگام؛ بارش باران‌های فراوان. 
 
چاپ اول این کتاب پاییز امسال در 112 صفحه با قیمت 19 هزار تومان ازسوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها