شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
انتشار یک کتاب شعر کودکانه به یاد شهید اهل سنت گنبدی

کتاب شعر کودکانه «تک سوار صحرا» بر اساس زندگی شهید «صفرقلیچ بردی‌پور» از شهدای اهل سنت گنبدکاووس به‌قلم «سید‌علی کریمیان» نویسنده گنبدی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، کتاب شعر کودکانه  «تک سوار صحرا» با نگاهی به زندگی سرباز شهید «صفرقلیچ بردی‌پور» یکی از جوانان غیور روستای «چای‌قوشان بزرگ» از توابع دهستان آق‌آباد شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان است که به‌همت «سیدعلی کریمیان» در قالب شعر کودکانه و با تصویرگری «علی عباس‌زاده» منتشر شده است.

«سیدعلی کریمیان» شاعر و مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس که خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است، پس از  سال‌ها حضور در جبهه‌ها، در این سال‌ها در جبهه فرهنگی مشغول به فعالیت بوده و در حد توان می‌کوشد یاد و خاطرات دوستان شهیدش را با کلامی شاعرانه به کودکان نسل جدید منتقل کند.

یادآوری می‌شود، تا به امروز از «سیدعلی کریمیان» آثاری چون «محلمون بهاره شهیداش بی‌شماره» به یاد «شهید مهدی حدادی»، «بانوی با صداقت» به یاد «شهیده طیبه صداقت»، اولین شهید زن انقلاب اسلامی گنبدکاووس، «کبوتر عشق» بر اساس زندگینامه شهید مدافع حرم «جواد سنجه ونلی» تالیف و روانه بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها