شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
راه‌های آسان و خانگی مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا

«روش‌های درمانی بیماری حاصل از کرونا ویروس» با استفاده از روش تحقیق نوین علوم حقیقی و نیز تجربیات خاص در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، روش‌های درمانی و پیشگیری در مقابل کرونا ویروس و سایر بیماری‌های ویروسی خطرناک را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «روش‌های درمانی بیماری حاصل از کرونا ویروس» نوشته سید هومن موسوی، به‌تازگی وارد بازار نشر کشور شده است . نویسنده در این کتاب، به شکل کاربردی 13 اقدام برای مقابله، درمان و کاهش میزان ابتلا به این بیماری را معرفی کرده است.
 
در ادامه بخش‌هایی منتخب و کاربردی از این کتاب معرفی می‌شود.

بیمار دارای علائم گوارشی و مسمومیت
«در شرایطی که بیمار دارای علائم گوارشی اسهال است به جای سیب باید کمپوت سیب تهیه کنید که سیب پوست کنده شده و خورده شده را، ده یا بیست دقیقه در آب کم جوشانده و سپس به آن عسل طبیعی(بعد از سرد شدن) یا شکر اظافه می‌کنید.

برای بیمارانی که دارای علائم گوارشی نظیر اسهال هستند، علاوه بر اقداماتی که ذکر شده است از چند ترکیب مکمل باید استفاده کنید: 1- استفاده میوه ازگیل و موز. 2- دارچین که استفاده شده است. 3- مقدار یک قاشق مرباخوری سماق. 4- کمپوت سیب. 5-کمپوت آماده آناناس. 6- 21 عدد اسفند. 7-مقداری آب‌لیمو که استفاده شده است. 8- دمنوش طبیعی نعنا و پونه (سبزی خشک شده این دو به صورت چای دم می‌شود.) در این شرایط اگر بیمار میل نداشت می‌‌تواند همراه غذا پیاز نخورد. لحاظ این هشت اقدام در طول یک یا دو ساعت در ساعت سوم و چهارم شرایط بیمار را بهبود می‌بخشد.»       
 
میوه و آبمیوه درمانی
«همانطور که می‌دانید میوه‌ طبیعی بخصوص آبمیوه طبیعی که در منزل تهیه می‌شود در تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی دارد. اولین میوه‌ موثر لیمو شیرین است که خواص ضدمیکروبی و ضدعفونی قوی دارد ازجمله خواصی که برای آن ذکر شده است، سم‌زدایی بدن، ضد سرماخوردگی، انرژی‌زا، تقویت سیستم ایمنی بدن، مفید برای دیابت، ضد چربی کلسترول، مفید برای آسم و سیستم تنفسی، درمان یرقان، زخم معده و...است، میوه‌ سیب و پرتقال در وهله بعد خیلی مفید و موثر هستند و همین تأثیراتی که ذکر شد را دارند و شاید هم بیشتر لذا استفاده یک لیوان مخلوط آب پرتقال و سیب و لیمو شیرین یا سایر میوه‌های مفید بین صبحانه و نهار و یک لیوان بین نهار و شام مفید خواهد بود. همچنین خود میوه (میوه لیمو شیرین بیشتر) می‌باید در فواصلی استفاده شود و مصرف یک لیوان آبمیوه در روز هم می‌تواند کافی باشد، تا سه لیوان هم می‌توانید استفاده کنید.تأثیرات مثبت این آبمیوه و میوه در بهبود شرایط بیماری مانند سایر اقدامات دیگر شفاف و مشخص است.»                     
چاپ نخست کتاب «روش های درمانی بیماری حاصل از کرونا ویروس» در 80 صفحه با شمارگان یک هزار نسخه از سوی انتشارات فرهوش راهی بازار نشر شده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها