دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
«از فیاضیه تا لولان» در بازار کتاب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از انتشار کتاب «از فیاضیه تا لولان» تاریخ شفاهی سرهنگ «سید اسد موسوی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: کتاب «از فیاضیه تا لولان» تاریخ شفاهی سرهنگ «سید اسد موسوی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس این استان چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

وی افزود: این کتاب در 276 صفحه به قلم «سیدعلی حسینی» به رشته تحریر درآمده و با حمایت مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ شده است. در این کتاب خاطراتی شنیدنی از دوران دفاع مقدس به روایت سیداسد موسوی بیان شده است.


آسمند بیان کرد: این کتاب 31 شهریور امسال طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان ارشد اجرایی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی می‌شود.

وی متذکر شد: تدوین تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر در دستورکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته و در این راستا تاکنون آثار ارزشمندی تولید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها