یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
«بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» در راه نشر

کتاب‌های «بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» با موضوع خاطرات طلاب جهادی از مبارزه با ویروس کرونا، از سوی مرکز نشر هاجر در قم راهی بازار کتاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای کتاب ایران (ایبنا) در قم، مرکز نشر هاجر به‌زودی دو کتاب با عنوان‌های «بیست منهای یک» و «ویروس تاجدار» را که به موضوع کرونا و خاطرات طلاب از فعالیت‌های جهادی دوران شیوع این ویروس می‌پردازد، راهی بازار کتاب می‌کند.

هنگامه سید تقیا مدیر محتوایی نشر هاجر در این باره گفت: هدف از چاپ این کتاب‌ها، تحقق اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر به تصویر کشیدن فعالیت جهادی طلاب و همچنین دیده شدن این فعالیت‌ها بود که با ایثارگری و فداکاری به مبارزه با ویروس کرونا اقدام و الگوسازی کردند.

وی اضافه کرد: کتاب «ویروس تاجدار» یک رمان با موضوع خاطرات جهادی طلاب است که بر اساس خاطرات فعالیت‌های جهادی طلاب در ایام کرونا تدوین شده است.

سید تقیا تصریح کرد: اردیبهشت ماه از فراخوانی برای ارسال خاطرات طلاب از فعالیت‌های جهادی دوران کرونا  اعلام شد که پس از اعلام فراخوان، ۱۶۴ خاطره از فعالیت‌های جهادی طلاب ارسال شد.

وی افزود: یکی از خاطرات به حسن شیردل از نویسندگان برتر دفاع مقدس سپرده شد تا بر اساس این خاطرات رمانی بنویسند که این رمان تحت عنوان «ویروس تاجدار»به زودی به چاپ می‌رسد.

مدیر محتوایی نشر هاجر یادآور شد: در کتاب «بیست منهای یک» هم یک سوم خاطراتی که قابلیت چاپ را داشتند، جمع‌آوری شده و در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها