دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
‎مجموعه‌ای از آثار عبدالله صدری منتشر شد

انتشارات طراحان تین اقدام به انتشار مجموعه‌ای از آثار عبدالله صدری، هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز کرده که طی روزهای گذشته در بازار نشر عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «دلبستگی‌های من» مجموعه‌ای از آثار عبدالله صدری هنرمند دهه چهل است که از سوی انتشارات طراحان تين منتشر شده است.

‎اين مکتوب در سه بخش «بيوگرافی»، «هنر و ورزش» و «نگارخانه صدر» تدوين شده است. صدری ابتدا به «هنرستان هنرهای زيبای پسران» می‌رود و سپس در سال 1344 وارد «دانشکده هنرهای تزييني» در رشته معماری می‌شود و تحت تعليم استادان بنام آن دوران، استادانی مانند «باياش»، «ژان لوئی»، «ژيرا، «اسد بهروزان، «تريان»‌ و «صادق کيا»‌ قرار می‌گيرد و بعدها علاوه بر ادامه راه در زمينه مهندسی معماری به نقاشی و مجسمه‌سازی و گالری‌داری می‌پردازد.

اين کتاب علاوه بر پرداختن به ارزش اسنادی و جنبه‌های ديگر اجتماعی هنری و تاريخی سال 1344 به بعد نيز به ارائه آثار اين هنرمند می‌پردازد.

‎کتاب «دلبستگی‌های من» به قلم عبدالله صدري در 86 صفحه رنگی، شمارگان 500 نسخه و به‌‌ بهای 150 هزار تومان از سوی انتشارات طراحان تين منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد خطیبی ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    کتاب بسیار ارزشمند از استاد صدری می‌باشد که من لذت بسیاری بردم ‌آفرین به این هنر ایشان و چاپ بسیار عالی با کیفیت بسیار عالی تهیه گردید است .
  • دکتر داریوش احسانی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    بسیار خوشحال هستم از انتشار کتاب " دلبستگی های من". به قلم دوست صمیمی و همکار گرامی استاد هنرمند عبدالله صدری. تالیف چنین آثار زیبائی مایه امیدواری برای راه های آینده هنرو فرهنگ این سرزمین با تاریخ و معارف ان میباشد. موفقیت ایشان و انتشارات طراحان تین را آرزومندم.
  • فرشته و رضا خسروانی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    امیدواریم که دوست ما در آفرینش اثار هنری هرچه بیشتر تلاش نماید .سرزندگی و تندرستی عبدی نازنین را خواستاریم .♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها