یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
انتشار ترجمه‌ای جدید از «قهرمان من تویی» در اردبیل

کتاب «قهرمان من تویی» از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ترجمه‌ و وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، «قهرمان من تویی» داستانی از یک موجود خیالی دوست‌داشتنی به نام «آریو» است که توسط هلن پاتوک تألیف و از سوی کمیته ناظر سازمان بهداشت جهانی، با همکاری بیش از ۵۰ سازمان بین المللی بشردوستانه تولید شده است و ماهرخ سپهوند آن را در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل ترجمه و مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات نیز منتشر کرده است.

«قهرمان من تویی» نگاهی به بحران شیوع کرونا دارد، ضمن اینکه به نحوه مدیریت احساسات در مواجهه با یک واقعیت جدید اشاره می‌کند. این کتاب در جست‌وجوی راهی است تا کودکان 6 تا ۱۱ ساله بتوانند با کووید 19 مبارزه و در مقابل این ویروس از خود یا اطرافیان محافظت کنند.

در مراحل تحقیق و توسعه پروژه این کتاب، بیش از 1700 کودک، مراقب، مربی، معلم، پدر و مادر، از سراسر جهان، تجربیات و چالش‌های مقابله با همه‌گیری کرونا ویروس را به اشتراک گذاشته‌اند و شبکه گسترده‌ای برای اطمینان از اینکه نویسنده، تصویرگر و تیم پروژه بتوانند داستانی تولید کنند که کودکان ملیت‌ها و قاره‌های مختلف با آن ارتباط برقرار کنند، تشکیل شد و با ترجمه آن به زبان‌های مختلف دنیا تلاش بر این است تا به دست کودکان بیشتری برسد.

مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز این اثر را در راستای عمل به تعهدات اجتماعی و با هدف فرهنگ‌سازی برای مقابله با هر نوع بیماری و به ویژه کرونا ویروس، در قطع خشتی و ۲۴ صفحه ترجمه و منتشر کرده که مقرر است به رایگان در دسترس عموم قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مخاطب ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    کار بسیار شرم آوری کردند. از اواخر اسفندماه تا اول خرداد 5 انتشارات کتاب مزبور را با ترجمه های متفاوت و بدون ثبت به نام خود در کتابخانه ملی، در میان مردم توزیع یا در سایتهای دیجیتال به صورت ایبوک و پی دی اف رایگان به مردم عرضه کردند. انتشارات میان رشته ای (بدون ذکر حتی نام مترجم)، میچکا، ملیکا، و نهایتا دانشگاه علوم پزشکی یک نسخه با ترجمه گول آنلاین. در وهله بعد انتشارات میچکا نسخه صوتی تصویری آن را هم در سایت آپارات برای خانواده ها بارگذاری کرد. اما جهاد دانشگاهی اردبیل (در واقع افرادی در آن نهاد که حتی از کرونا هم پله ترقی میسازند)، آخر از همه رسیده و سه ماه بعد با طمطراق کتاب را بنام خود در کتابخانه ملی ثبت کرده اند!!!!!!!!!!!! لابد گزارشی هم به مقامات بالا داده اند، که با جهاد شبانه روزی یک قصه را از روی دست دیگران کپی کرده اند. .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها