شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
زنانی که می‌دانند فقط به خود باید تکیه کنند

بخشنده ستارگان داستان زنانی است که می‌دانند فقط باید به خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشر آموت رمان «بخشنده ستارگان» را با ترجمه مریم مفتاحی راهی بازار کتاب ایران کرد. این رمان در زمان کوتاهی پس از انتشار از استقبال خوب مخاطبان علاقه‌مند به آثار جوجو مویز و رمان خارجی برخوردار شده است.

این رمان داستان چند زن است که با هم عهد می‌بندند تا به مردمی که تا به حال کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و آن‌ها را با دنیایی ناشناخته آشنا کنند. در این راه مردانی، عاشق این زنان می‌شوند و …

بخشنده ستارگان داستان زنانی است که می‌دانند فقط باید به خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند. زنان قهرمانی که با شور و حال و عشق خود در برابر جامعه مرد سالار می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند و می‌کوشند دوشادوش مردان قدم بردارند و به جایگاه واقعی خودبرسند.

این زنان قهرمان راه خود را در زندگی می‌یابند و بی آنکه مرد را از زندگی خود حذف کنند یا با آن‌ها ستیزه جویی داشته باشند، به مردها دل می‌بندند و می‌دانند برای رسیدن به تکامل می‌بایست راه عشق ورزی در پیش بگیرند.

این رمان از پرفروش‌های نیویورک تایمز است و برخوردار از داستانی واقعی است و مخاطبان آن را رمانی نفس گیر و جذاب و تاثیرگذار و الهام بخش دانسته‌اند.

جوجو مویز روزنامه نگار انگلیسی متولد 1969 لندن می باشد. وی در سال 2002 اولین رمان عاشقانه خود را با نام در پناه باران منتشر کرد که با استقبال زیادی مواجه شد و به 11 زبان دنیا ترجمه شد. پس از آن مویز ، موفق به کسب جایزه برترین رمان عاشقانه سال گردید. آثار مویز چند سالی است طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است که نسخه های زبان اصلی و ترجمه فارسی از لینک های زیر قابل تهیه می باشند :

بخشنده ستارگان با ترجمه مریم مفتاحی در نشر آموت به قیمت 65000 تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها