چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟

ذهن‌تان را باز کنید و قوای نهفته بی‌نهایت خود را به کار بیندازید. راه معنوی و مادی خود را در فروغ زندگی عالی بسازید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بنتینو ماسارو  مولف کتاب «درک واقعیت جهان موازی» زندگی معنوی و مادی را در کنار هم به تحلیل می‌نشیند و راهکارهای قابل تاملی برای درک و شناخت بهتر جهان ارائه می‌دهد.

در پشت جلد آمده است: «موضوع این است که تا چه حد به هستی‌تان اهمیت می‌دهید. اگر زنده بودن برای‌تان مهم است، اگر شیفته امکاناتی هستید که این زندگی تقدیم‌تان می‌کند، آن‌وقت، برخی پرسش‌های اساسی را مطرح خواهید کرد و آموزه‌هایی مانند این کتاب، سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. اگر به زندگی‌تان اهمیت می‌دهید، برای‌تان مهم است که دیگر ناآگاهانه به زندگی ادامه ندهید و اگر به این می‌اندیشید که در همین زندگی کوتاه‌تان روی زمین، چه چیزهایی برای‌تان امکان‌پذیر است؛ پس، صرفا با خواندن صفحات این کتاب، جهش عظیمی در جهت شکوفایی‌تان رخ خواهد داد. اگر چیزهای واقعا مهم را می‌خواهید و دیگر با اهداف کوچک کاری ندارید، این کتاب برای شماست. وقت را تلف نکنید. ذهن‌تان را باز کنید و قوای نهفته بی‌نهایت خود را به کار بیندازید. راه معنوی و مادی خود را در فروغ زندگی عالی بسازید.»

کتاب «درک واقعیت جهان موازی» با عنوان فرعی «چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟» نوشته بنتینو ماسارو با ترجمه حمیدرضا رفیعی در ۱۸۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۸ هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها