دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
50 گام موثر در بازاریابی محتوایی

کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» به همت انتشارات تاچارا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» از سوی راضیه روستا گردآوری و ترجمه شده و در 50 سرفصل مجزا و به زبان ساده و موجز نکات اساسی درباره بازاریابی محتوایی را به عنوان یکی از روبه رشدترین روش‌های نوین بازاریابی به مخاطبان معرفی کرده است.

در این کتاب تحولات بزرگی که با گسترش فضای مجازی در حوزه تجارت به وقوع پیوسته مورد بررسی قرار گرفته و این امر مورد تاکید قرار گرفته که مبحث تبلیغات و بازاریابی نیز از این تحولات برکنار نبوده است.

بر اساس آنچه در این کتاب به رشته تحریر درآمده، موضوع بازاریابی مبتنی بر انتشار انواع محتواهای متنی، تصویری و صوتی در فضای مجازی در سال‌های اخیر به یکی از انواع پرتقاضا و پرطرفدار بازاریابی تبدیل شده است.

این کتاب اساسی ترین علت گسترش بازاریابی محتوایی در دنیای تجارت و کسب وکار امروز را این امر برشمرده که مشتریان امروزی برخلاف مشتریان نسل قبل صرفا بر اساس تبلیغات تصمیم به خرید نمی‌گیرند. در واقع مشتریان مدرن قبل از خرید، درباره خدمات و کالای مورد نظر خود سوال می پرسند و محتواهای منتشر شده درباره آن کالا یا خدمات در فضای مجازی را می‌بینند، می‌شوند و می‌خوانند.

بر این اساس، برندهایی که بتوانند پرسش های مخاطبان کالا و خدمات خود را به درستی پیش بینی کنند و با انتشار محتوای مناسب در بسترهایی مثل فضای مجازی که مخاطبان عمدتا، محتواها را در آنجا جستجومی کنند، به آنها پاسخ‌های قانع‌کننده بدهند شانس بیشتری برای جلب نظر و اعتماد مخاطبان دارند.

کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» روندهای بازاریابی محتوایی در شرکت های بزرگ جهان در سال 2019 نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است. بر اساس این مطالعات، امروزه تقریبا نیمی از بودجه بازاریابی در شرکت های تجاری مطرح دنیا در تولید محتوا هزینه می‌شود.

همچنین در این کتاب تاریخچه بازاریابی محتوایی به صورت فشرده و گرافیکی برای مخاطبان به تصویر کشیده شده است. کتاب «50 گام موثر در بازاریابی محتوایی» در نوبت اول با تیراژ 1000 نسخه و به قیمت 37 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها