یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
ماهنامه سروش کودکان 336 ماهه شد

شماره 336 ویژه اسفندماه ماهنامه سروش کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ماهنامه سروش کودکان در آخرین ماه سی‌امین سال انتشارش یعنی اسفندماه، به شماره 336 ‌رسید.
 
این شماره از ماهنامه که از سوی انتشارات سروش منتشر شده، شامل دانستنی‌ها، داستان‌، شعر، چیستان، نمایش، جدول، معرفی کتاب، معرفی ورزش، بازی و سرگرمی‌هایی برای کودکان است.

همچنین در بخش پایانی این شماره با عنوان «نویسنده‌های فردا» دست‌نوشته‌هایی از کودکان منتشر شده است.
 
لباس چین‌چین، ساعت بهار، آشنایی با مشاغل، یک دو سه پرواز، تکنیک کولاژ، شب عید، جدول، اژدها و هواپیما، معرفی کتاب، من ایران را...، معرفی ورزش، تیغ رفت توی دست...، نیایش پرندگان، آشپزی ساده، فصل غمگین، آیا می‌دانید؟!، چهارشنبه سوری، روروک، تاب‌آوری و نویسنده‌های فردا عنوان مطالبی است که در این شماره می‌بینید و می‌خوانید.
 
عبدالرضا صمدی، میترا یگان، گلنوش شیخ‌القراء، عبدالرضا صمدی، مایکلین ماندی، مژگان مشتاق، ارتان توزلاجی، شهلا معافی و لیلا محمدی‌نیا نویسندگان و شاعرانی هستند که آثارشان در این شماره منتشر شده است.
 
در این نشریه، کتاب «خدا نگهدار خانه قدیمی! سلام خانه جدید» نوشته مایکلین ماندی و تصویرگری آر. دابیلو. الی با ترجمه مریم رزاقی مقدم و سپیده خلیلی برای مطالعه به بچه‌ها معرفی شده است. همچنین کودکان در این شماره می‌توانند اطلاعات جالبی درباره ورزش «پیلاتس» که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده، کسب کنند.
 
در مقدمه این شماره می‌خوانیم:‌ «با نگاهی به روزها و ماه‌ها، تصور می‌کنیم که همه آن‌ها تکراری هستند! اسفندماه امسال هم مثل پارسال است! حتی شاید مثل اسفندماه سال بعد، که خیلی زود از راه خواهد رسید! اما چنین نیست! هر روز ما با روز قبل و بعد از آن متفاوت است! اصلا همین تفاوت‌ها باعث رشد ما می‌شود! سرنوشتمان را تعیین می‌کند و زندگی‌مان را می‌سازد! بی‌تفاوتی و تنبلی یا زرنگی و یادگیری مداوم؟ انتخاب هرکدام از این‌ها آیینه‌ای است که می‌توانیم فردایمان را در آن ببینیم! همیشه فرزندان هوشمند و زیرک که حتی پایان اسفندماه و تعطیلات عید نوروز آموزش موسیقی، ورزش و زبانی دیگر را فراموش نمی‌کنند، آینده‌سازان خوب کشورند که قدر هر ساعت، روز، ماه و سال خود را می‌دانند!»
 
انتشارات سروش، ماهنامه سروش کودکان شماره 336 را با مدیر مسئولی ابراهیم شمشیری، با قیمت 10 هزار تومان منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها