سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
​شماره 93 ماهنامه سروش خردسال منتشر شد

نود و سومین شماره ماهنامه سروش خردسال ویژه اسفندماه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نود و سومین شماره ماهنامه سروش خردسال ویژه اسفندماه شامل داستان‌، شعر، نمایش، بازی و سرگرمی‌هایی برای بچه‌ها از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.
 
سوت انتظامات، با هم بخوانیم، جرینگ جرینگ، دایره اگر من...!، پی‌پی پینوکیو، فرفره بازی، لوگوهای تصویری، تولد جوجه کوچولو، تولد کلاغه، موش کوچولو، سبزه و عمو نوروز، مدل‌های موی تره‌ای و حوض نقاشی، عنوان مطالبی است که در این شماره می‌بینید و می‌خوانید.
 
زینب حموله، امیرحسین رحمانی، لیلا بابایی، سمیه یاوری، نجمه قاسم‌زاده عقیانی، فائزه فیض، احمد شهدادی، علی شیرکرمی، فرزانه بابایی نویسندگان و شاعرانی هستند که آثارشان در این شماره منتشر شده است.
 
همچنین کودکان می‌توانند نقاشی‌های‌شان را به آدرس دفتر ماهنامه ارسال کنند تا در شماره‌های بعدی ماهنامه به نام خودشان چاپ شود.
 
در بخشی از این ماهنامه با عنوان سخنی با بزرگترها به قلم سردبیر می‌خوانیم:‌ «حضور دوستان و هم‌بازی‌های خردسال در جشن تولدش برای او بسیار خوشایند خواهد بود. به خردسال خود بیاموزید که به خاطر این همراهی از دوستانش تشکر کند. سعی کنید در این روز به او و دوستانش خوش بگذرد و خاطره‌ای زیبا در ذهنش نقش ببندد. والدین می‌توانند با ایجاد فضایی مناسب برای بازی و تخلیه هیجان، سهم مهمی در این زمینه داشته باشند. به عنوان مثال اجازه دهید با نظارت شما در پایان جشن بچه‌ها تمام بادکنک‌ها را بترکانند.»
 
انتشارات سروش، نودوسومین ماهنامه سروش خردسال را با مدیر مسئولی ابراهیم شمشیری، با قیمت 8هزارتومان منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها