شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
در «مدرسه عجیب و غریب من» چه می‌گذرد؟

کتاب «مدرسه عجیب و غریب من» نوشته پانته‌آ خرسندی از سوی انتشارات فکرآذین منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مدرسه عجیب و غریب من» نوشته پانته‌آ خرسندی، نویسنده نوجوان است که با تصویرگری حسین سلوکی از سوی انتشارات فکرآذین منتشر شده است.
 
خرسندی این داستان را وقتی که 9 ساله بوده نوشته و آن را برای شورای کتاب کودک فرستاده است. گروه بررسی دست‌نوشته‌های کودکان، این اثر را بررسی و در همان سال داستان او را جزء سه‌داستان برتر از بین آثار دست‌نویس کودکان معرفی کردند و در نامه‌ای او را به خواندن بیشتر و نوشتن تشویق کردند و گفتند او قلم روان و تخیلی قوی دارد.
 
پانته‌آ در این کتاب به موضوعی می‌پردازد که دغدغه همه کودکانی است که می‌خواهند وارد مدرسه‌ای جدید شوند و چون با فضای مدرسه جدید آشنایی ندارند تصورات مختلفی از آنجا دارند که برخی از آن‌ها ممکن است ترسناک باشد.
 
داستان این کتاب درباره دختربچه‌ای است که قرار است وارد مدرسه جدیدی شود اما نمی‌داند در مدرسه جدید با چه چیزی روبه‌رو می‌شود. آیا در دستشویی حیات دراکولا وجود دارد یا باد در و پنجره‌ها را به هم می‌کوبد؟ و اینکه در زیرزمین مدرسه و پشت بام چه می‌گذرد؟

این اثر به صورت کتاب بریل و کتاب صوتی هم منتشر شده است تا نابینایان و ناشنوایان هم بتوانند از آن استفاده کنند.
 
«هانی و درخت جادو» داستان دیگری است که پانته‌آ خرسندی نوشته و موضوع محیط زیستی دارد و توانسته در سومین دوره جشنواره سپیدار مقام نخست را کسب کند.
 
انتشارات فکرآذین، کتاب «مدرسه عجیب و غریب من» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 180هزارریال منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها