یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
مدیریت روسازی راه‌های شهری با GIS  در یک کتاب

کتاب «مدیریت روسازی راه‌های شهری در بستر GIS» نظامی یکپارچه برای مدیریت تعمیر و نگه‌داری در سطح یک شبکه روسازی را ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  کتاب «مدیریت روسازی راه‌های شهری در بستر GIS» نوشته اردشیر فلاحی از سوی انتشارات ویهان روانه کتابفروشی‌ها شد.
 
همواره یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر کشوری زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل و راه‌های ارتباط آن کشور است. نویسنده در این اثر توجه ویژه‌ای به این امر داشته و تلاش کرده است قابلیت‌های مدیریت سیستم اطلاعات جغرافیایی را در تعمیر و نگه‌داری روسازی راه‌های آسفالتی سطح شهر اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبان بدهد.
 
 
این کتاب در واقع حاصل پژوهش عملی در بعد کوچکی از قابلیت‌های سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) است. همچنین در این اثر تلاش شده است با استفاده از مفاهیم و اصول برپایی و اجرای یک سیستم مدیریت روسازی و نیز استفاده از قابلیت‌های فناوری‌های جدید نظیر سیستم اطلاعات جغرافیایی نظامی یکپارچه برای مدیریت تعمیر و نگه‌داری در سطح یک شبکه روسازی ارائه شود.
 
کتاب «مدیریت روسازی راه‌های شهری در بستر GIS» در 106 صفحه، به شمارگان یک هزار نسخه، از سوی انتشارات ویهان روانه کتابفروشی‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها