چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
​چاپ جدید کتاب «قصه‌ها و غصه‌ها» راهی بازار شد

کتاب «قصه‌ها و غصه‌ها» مجموعه‌ای است که به بررسی و معرفی (شخصیت و دوران) نوزده تن از روشنفکران و غرب‌زده‌های دوران پهلوی و اوایل انقلاب مانند ابوالحسن بنی‌صدر، مهندس مهدی بازرگان، محمدعلی فروغی، دکتر محمد مصدق و سیدحسن تقی‌زاده می‌پردازد. این کتاب توسط گروه پژوهش و تألیف مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «قصه‌ها و غصه‌ها» مجموعه‌ای است که به بررسی و معرفی (شخصیت و دوران) نوزده تن از روشنفکران و غرب‌زده‌های دوران پهلوی و اوایل انقلاب مانند ابوالحسن بنی‌صدر، مهندس مهدی بازرگان، محمدعلی فروغی، دکتر محمد مصدق و سیدحسن تقی‌زاده می‌پردازد. این کتاب توسط گروه پژوهش و تألیف مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت به رشته تحریر درآمده است.

به‌دست آوردن آمادگی و صلاحیت به دست گرفتن امور نظام اسلامی در آینده توسط جوانان در گرو چند مسئله است: در بینش عمیق دینی و آشنایی کافی با معارف اسلامی و اعتقادات و به کارگیری آنان، بینش عمیق سیاسی نسبت به تاریخ معاصر مسائل جهانی و داخلی و تلاش و فعالیت دلسوزانه در صحنه علمی و سازندگی کشور.

این کتاب گامی است در شناختن سال‌های سیاه سلطه به اصطلاح روشنفکران و نخبگان بر مقدرات کشور ایران و شناخت حوادث تاریخی و قطعات تاریخ‌ساز کشور تا شاید جوانان و مخاطبان دریابند که نتیجه خودباختگی در برابر غرب مستکبر و دوری از فرهنگ غنی ملی و اسلامی و جدا شدن از دین و روحانیت متعهد چیست؛ و چه خسارات بزرگی برای کشور و ملت ایران به بار آورده است.

چاپ پنجم این کتاب در سال ۱۳۹۸ در ۳۳۴ صفحه و به قیمت۲۰هزار تومان توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها