دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
مطالب کاربردی HSE در یک کتاب

فرانسیس آلستون و امیلی.ج. میلیکین نویسندگان کتاب «مدیریت محیط‌زیست، ایمنی و بهداشت» تلاش کرده‌اند مطالب کاربردی مرتبط با بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط‌زیست را در کتاب خود درج کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «مدیریت محیط‌زیست، ایمنی و بهداشت» نوشته فرانسیس آلستون و امیلی.ج. میلیکین از سری کتاب‌های تازه منتشر شده دانشگاهی است که از سوی حمیدرضا جعفری، عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران، آتوسا سلیمانی و سعیده ناصحی ترجمه و توسط انتشارات دانشگاه تهران روانه کتابفروشی‌ها شده است.

در دنیای پر رقابت امروز، بسیاری از شرکت‌ها و مراکز پژوهشی پی برده‌اند باید مدیریت HSE را جزء جدایی‌ناپذیر و ضروری سازمان خود قرار داده و به آن همان قدر اهمیت و بها دهند که به دیگر مدیریت‌های سازمان‌ها بها می‌دهند. هدف نهایی در سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE محافظت از افراد جامعه، اموال و محیط‌زیست است. پیشگیری از بروز صدمات و حوادث بهداشتی، ایمنی و محیط‌زیست در راستای توسعه پایدار و افزایش بهره‌وری با درنظر گرفتن سلامت و ایمنی کارکنان، مشتریان، پیمانکاران و دیگر افراد مستلزم وجود ساختار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست  HSE است.
 
در این کتاب سعی شده از مطالب کاربردی مرتبط با بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط‌زیست استفاده شود؛ چراکه بهره‌گیری از این مطالب جدید و آموزش مداوم، عاملی بسیار مفید برای نهادینه کردن فرهنگ HSE در یک جامعه یا سازمان است.

کتاب «مدیریت محیط‌زیست، ایمنی و بهداشت» در 256صفحه، با شمارگان دویست نسخه از سوی انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها