دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
پیشنهادهای یک میلیارد به دو غریبه

در پیشانی نوشت اثر رابین شارما آمده است: باشگاه پنج صبحي‌ها کتابي است که زندگي شما را براي هميشه متحول خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «باشگاه پنج‌ صبحی‌ها»کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» نوشته رابین شارما با ترجمه رضا اسکندری آذر در بازار کتاب ایران در مدت کوتاهی به چاپ‌های بعدی رسیده است.

پائولو کوئلیو درباره این اثر گفته است:«کتاب‌های رابینشارما به مردم در سراسر دنیا کمک می‌کند زندگی‌ شگفت‌انگیزی داشته باشند.»


مفهوم باشگاه پنج صبحي‌ها شامل برنامة صبحگاهي متحول کننده‌اي است که مردم را قادر مي‌سازد ميزان بهره‌وري‌شان را افزايش دهند و در زمينه‌هاي کار، زندگي شخصي، سلامتي و روحيه به موفقيت‌هايي خارق‌العاده دست پيدا کنند.

رابين شارما در باشگاه پنج صبحي‌ها داستان دو غريبه را روايت مي‌کند که با يک ميلياردر بزرگ آشنا مي‌شوند و پيشنهادهاي او را براي دستيابي به موفقيت همه جانبه در زندگي مي‌پذيرند. نکات ارائه‌شده در اين کتاب کاملاً ساده و قابل اجرا و در عين حال بسيار تأثيرگذار است و خوانندگان را قادر مي‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترين نحو ممکن بهره‌گيري کنند و نتايجي عالي در زندگي حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

رابين شارما نويسنده و سخنران انگيزشي اهل کانادا است که کتاب پرفروشش راهبي که فِرارياش را فروخت به بيش از 70 زبان ترجمه شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها