دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
راهکارهای عملی برای بحث کمتر و عشق ورزیدن بیشتر

کتاب «کمتر بحث کنید، بیشتر عشق بورزید» راهکارهای عملی برای بحث کمتر و عشق ورزیدن بیشتر به خواننده ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «کمتر بحث کنید، بیشتر عشق بورزید» نوشته لوری پون راهکاری‌های عملی در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد تا به‌جای تمرکز بر نقطه‌ضعف‌های یکدیگر از طریق مکالمات پنج دقیقه‌ای به تفاهم و عشق پایدار دست پیدا کنند؛ چراکه بنابر نظر نویسنده این کتاب، ادامه رابطه عاشقانه و محبت‌آمیز میان همسران به تلاش و مداومت نیاز دارد. 

این کتاب، نگرش جدیدی به خوانندگان معرفی می‌کند تا از طریق آن بتوانند رابطه و گفت‌وگو با طرف مقابل خود را زیر ذره‌بین بگذارند و به وضوح ببینند که چگونه عادات کلامی نامناسب به رابطه آن‌ها آسیب می‌رساند. خوانندگان می‌توانند ابزار لازم برای بازسازی مکالمات خود به دست آورند و عشق و علاقه دوطرفه را بازسازی کنند. بنابراین می‌توانند به فرد جدیدی تبدیل شوند و الگوی بهتری برای فرزندانشان باشند. 

سرفصل‌های کتاب نیز عبارتند از: رمزگشایی خوشبختی در رابطه شادمانه، ۵ دقیقه برای بحث کمتر و عشق ورزیدن بیشتر و طرز فکر خود را اصلاح کنید نه همسرتان.
 

کتاب «کمتر بحث کنید، بیشتر عشق بورزید» نوشته لوری پون با ترجمه عباس نتایج در ۲۸۳ صفحه، شمارگان ۵۵۰ نسخه و به قیمت ۴۱۰۰۰ تومان از سوی انتشارات مروارید منتشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها