دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
استقبال از «وفور كاترين‌ها» در بازار كتاب

«وفور کاترین‌ها» نوشته جان گرین با ترجمه آرمان آیت‌اللهی در بازار كتاب ايران مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، جان گرين پيش از اين با كتاب «نحسی ستاره‌های بخت ما» مورد توجه كتابخوان‌هاي ايراني قرار گرفته بود و حالا ترجمه «وفور کاترین‌ها» نيز از فروش خوبي برخوردار شده است.

«جان گرین» نویسنده ۳۹ ساله آمریکایی یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین چهره‌های ادبی جهان خصوصا در ژانر «یانگ ادالت» یا نوجوان در سال‌های اخیر بوده است.

«نحسی ستاره‌های بخت ما» (۲۰۱۲) و «شهرهای کاغذی» (۲۰۰۸) دو رمان اخیر این نویسنده در حوزه ادبیات نوجوان بودند که فروش موفقی داشتند و هر دو به فیلم سینمایی تبدیل شدند. «نحسی ستاره‌های بخت ما» از جمله فیلم‌های پرفروش سال ۲۰۱۴ بود که با بودجه‌ای ۱۲ میلیونی ساخته شد، اما ۳۰۷ میلیون دلار در سینماهای جهان فروخت.

کتاب‌های «جان گرین» تاکنون بیش از ۴۸ میلیون نسخه در جهان فروش داشته‌اند و او را به یکی از پردرآمدترین نویسندگان جهان بدل کرده‌اند. نام این نویسنده آمریکایی در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در فهرست پردرآمدترین چهره‌های مشهور مجله «فوربز» آمده  است.»

«وفور کاترین‌ها» جان گرین  در ۲۹۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۹هزار تومان در نشر آموت منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: «در روابط دختر پسری، هرکسی از یک تیپ آدمی خوشش می‌آید. تیپ مورد علاقه کالین سینگلتون، شخصیتی، اخلاقی یا حتی ظاهری نیست؛ لغوی است! او از «کاترین»ها خوشش می‌آید. ولی بعد از این‌که نوزدهمین کاترین زندگی‌اش هم با او به هم می‌زند، تصمیم می‌گیرد انقلابی در روابط عاشقانه به پا کند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها