جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
«بچه‌های ساختمان بیست» در بازار نشر

«بچه‌های ساختمان بیست» به قلم سیدسعید هاشمی از سوی انتشارات کتاب جمکران قم روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، بچه‌های کوچک در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز با مسائل مختلفی روبرو هستند که نیازمند برخوردهای متناسب با آن است. یکی از این مسائل درک جایگاه سرایداری در ساختمان‌هاست. آدم‌هایی که خودشان هم خانواده دارند و فرزند و مواجهه این بچه‌های از دو طبقه مختلف اجتماعی چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می کند.

«بچه‌های ساختمان بیست» روایت‌های کوتاه و کودکانه‌ای را از زندگی یک دختر بیان می‌کند. «گلنوا» دختر کوچک خانواده‌، راوی اتفاقات این داستان‌هاست. زبان عامیانه و روان کتاب، کودکان را با خود همراه می‌کند تا در مسیر هیجان‌انگیز و جذاب ورود به محیط جدید، «گلنوا» را دنبال کنند.

«گلنوا» با لحن کودکانه‌اش مخاطبان کتاب را وادار می‌کند تا از آن اتاق کوچک سرایداری در آن باغ بزرگ به آپارتمانی زیبا بیایند و همراه او تجربه‌ای جدید کسب کنند؛ دختری که در عین خردسالی روحی بزرگ، عزمی جزم، دوستان و خانواده‌ای مهربان دارد.
 
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حوصله‌ام سر می‌رود. از سرایداری بیرون می‌آیم. توی حیاط هیچ‌کس نیست. اما ساناز و مانی توی لابی کنار پله‌ها ایستاده‌اند و دارند با هم حرف می‌زنند. می‌دوم طرفشان. آنها تا مرا می‌بینند، می دوند از پله‌ها می‌روند بالا.
 
«بچه‌های ساختمان بیست» در 45 صفحه از سوی از انتشارات کتاب جمکران قم چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها