سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کتاب «پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن» منتشر شد

کتاب «پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن» حاوی مطالبی تخصصی پیرامون فلسفه و نقد ادبی و نیز پیوند آن با مدیریت بود، از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، کتاب «پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن»، حاوی مطالبی تخصصی پیرامون فلسفه و نقد ادبی و پیوند آن با مدیریت است، این پیوند نوعی پیوند دگرگون‌شونده است که به‌نوعی می‌تواند رویکرد آن‌ها را با حوزه‌های دیگر ارتباط دهد و درنهایت، این ارتباط نوآوری‌های فراوانی را به وجود می‌آورد.

این کتاب شامل 9 فصل است که فصل اول آن با عنوان «گشودن به‌سوی پست‌مدرنیسم» و فصل دوم آن نیز با نام «گذار از پساها یا فراخوانی مکتب‌گرایی»، اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. درواقع کتاب «پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن»، کل نظریات فیلسوف‌های دهه 70 به بعد ازجمله میشل فوکو را که در حوزه نقد و فلسفه صحبت کرده‌اند، جمع‌آوری کرده است.

کتاب «پست‌مدرنیسم و نظریه‌پردازان آن»، توسط استیون لینستد، استاد دانشگاه یورک گردآوری‌شده و توسط محسن عامری شهرابی ترجمه‌شده و به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها